שלמה ארצי הופיע בלונדון
שלמה ארצי הופיע בתיאטרון הרויאל העתיק בלונדון, למען גיוס כספים לילדי וראייטי. הקהל הישראלי-לונדוני שר ורקד איתו, וגם הזמר הוותיק שכבר רגיל להופעות מול עשרות אלפים, התרגש מהמעמד

פורסם:
מצאתם טעות לשון?
שלמה ארצי הופיע בתיאטרון הרויאל העתיק בלונדון, למען גיוס כספים לילדי וראייטי. הקהל הישראלי-לונדוני שר ורקד איתו, וגם הזמר הוותיק שכבר רגיל להופעות מול עשרות אלפים, התרגש מהמעמד
