גאווה
תגובות (187 תגובות ב-101 דיונים)
51. ואי עד מתיי תישאר השנאה הזו תנו לאנשים לחיות איך שבא להם !!!!
* bessan   28/04/13 | 16:22
50. כפיר=כופר!!!!!
עכשיו הכול מובן
* מיכל   28/04/13 | 16:16
49. כל הכבוד 35.אמת אמת
* תובה פצצה   28/04/13 | 16:07
48. אני בעד שהזוג החביב יכתוב מכתב
תגובה.... בקשר לזה שהם לא רוצים שכנים גזענים, בעלי דיעות קדומות והומופובים!
* מקנדה   28/04/13 | 16:07
מה הקשר "דיעות קדומות"?
אני נולדתי לקראת שנות ה- 2000. תסביר לי איך יש לי דעות "קדומות"? אולי להומו יש דעות "קדומות"? תסביר לי איך אתה יודע מה ראש "נורמטיבי" צריך לחשוב ומה אדם עם דעות "קדומות" חושב. לי אף אחד לא סיפר על הומואים וכל "החרא" הזה והנה אני שבערך בגילך - נגעל מהם ומשתדל להתרחק מהם. למה? כי יש לי דעה "קדומה"? איזו שטות מוחלטת... קיבלתי את הדעה הזו לאחרונה ולא לפני 60 שנה :) בנוסף, הידעת שלפחד מאריות ונמרים זו גם דעה קדומה? פעם אנשים היו פוחדים מהם, היום אם אתה פוחד מהם אז אתה אידיוט? שתהיה לי בריא אתה והשטויות שלך.
* אור   28/04/13 | 17:11
דעות קדומות זה איך שלימדו אותך לחשוב
* פרופסור דלפי השלישי   28/04/13 | 19:49
לא הבנת נכון מה פירוש הביטוי "דעה קדומה"
דעה קדומה הוא מונח דומה מאוד לסטריאוטיפ (אלו מילים כמעט נרדפות), ופירוש הביטוי הוא רגש שלילי כלפיי אדם מסוים אשר נרכש בגלל השתיכותו לקבוצה מסוימת. לדוגמא - אני שונא את סלים כי הוא ערבי, למרות שהוא אדם נחמד. אין פה שום התייחסות לקדום במובן של ישן, או חשוך, או מפעם...
* אני   28/04/13 | 19:54
אור המבולבל
הכוונה בביטוי "דעה קדומה" היא לא לדעה שנרכשה לפני זמן רב אלא לדעה שמקומה בזמנים קדומים (דימוי המנוגד לנאורות של זמנים מודרניים). פחד לעומת זאת אינו "דעה" אלא רגש ולכן הפחד מפני חיות טרף הוא פחד קדום...
* חושך   28/04/13 | 20:24
47. כל הארץ הומויים הומויים שכחו שיש סטרייטים
* סימה   28/04/13 | 15:49
46. גועל נפש
ממש מחלי אותי שיש אנשים כאלה ביננו הלוואי וכול שכני היו מהקהילה ולא חובשי כיפות הומופובים ואני אשמח שילדי ידעו שיש אנשים כאלה בעולם ולרוב הם יותר טובים מכולנו
* הדר   28/04/13 | 15:42
לא יותר טובים ולא "בטיח" אל תדמייני.
ותתפלאי אבל 99% מהגברים הומופובים.
* אור   28/04/13 | 17:19
45. אותי מטריד היחס המתנשא למכתב
הרי באותה מידה ניתן היה ליצור שיח סביב הנושא עם השכנים.. ללבן עניינים על כוס קפה הכתבה כתובה בהתנשאות ובתינוקיות: ציטוט: "אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק" "אנחנו גאים". זה שיח רדוד כמו הילדים שמושכים בצמות. לגיטימי גם לחשוב שנטייה הומוסקסואלית היא לא לגטימית. (הנטייה, לא האדם) ובכתבה נראה כאילו אין למחשבה כזו לגיטימיות. כי זוהי בורות. אולי אתם הבורים? ולחבר'ה ההומואים- זה סכסוך שכנים רגיל. בכול מקום נלחמים על מוזיקה בשעות וזמנים שלא נוחים, על וועד בית וכאלה.. לא צריך להמשיך להיות "גאים" (הגדרה מפגרת, בעיני) ניתן פשוט לחיות בנחת, ולשוחח עם השכנים שבטח לא טורפים ובטח לא מחבלים..
* באמת, בלי שנאה.   28/04/13 | 15:39
44. 27 שירה צודקת 100%
עשו מהמדינה שלנו זוהמה...עוד רגע הם גם ישכבו עם בהמות ויעשו מצעד..
* לינוי   28/04/13 | 15:32
43. כאמא חילונית אני אומרת לכם
שאין להם יותר מידי שכל בלשון המעטה אבל יחד עם זאת כמו שלא הייתי רוצה שילדיי יראו זוג גבר ואישה מתנשקים ומת חרמנים גם לא היה מתאים שייראו זוג גיי כזה ! אני חושבת שבקטע הזה שימו ליבכם לילדים בכל שאר הדברים כמו שמירת שבת זו חוצפה ואין להם זכות להגיד דבר אבל בכל מה שנוגע לילדים הם צודקים
* חילונית ובעד חופש מכל סוג   28/04/13 | 15:26
כדאי להיות משוחררים קצת במיינד
לא יזיק. קחו ת'חיים בקלות או שהחיים ייקחו אותכם בקלות.
* מישהו    28/04/13 | 18:18
42. איזה קהל פתי. מי אמר לכם שכל זה אכן קרה ???
* הפסיקו ליפול כבר לפחים שטומנים לכם בתקשורת   28/04/13 | 15:21
41. כולם פה "בעילום שם" וכולם חשופים. משעשע.
אתם לחלוטין משניאים את עצמכם ומוציאים את עצמכם מהחברה עם המצעדים. יום אחד תקבלו שכל
* מצעדי הראווה משיגים את ההיפך הגמור עבור הקהילה   28/04/13 | 15:20
40. מסכים בהחלט עם הבקשה
אין זה לגיטימי לחשוף בפומבי נטיה מינית לא טבעית
* שי   28/04/13 | 15:16
זה טבעי
אנשים תמיד מבלבלים בין "לא טבעי" לבין "לא שכיח". הומוסקסואליות יש גם בטבע. גם חיות יכולות להמשך לאותו מין (מדבר אחד שהיה בעל ארנבים הומואים). בטבע זה נמצא! לעומת זאת, זה לא דבר כ"כ נפוץ. גם ג'ינג'ים הם אחוז קטן מהעולם, אבל אני לא רואה אף אחד אומר להם משהו... אז תפסיקו לרדוף את השונה רק כי הוא שונה.
* עצוב   29/04/13 | 01:41
39. צודקים אני בעד המכתב! הם מקלקלים את הקטנים מספיק הדור..
* מני   28/04/13 | 15:11
38. כל הכבוד למי שכתב את זה ! מעריץ שלכם !
קע
* מחמוד   28/04/13 | 15:10
37. כל הכבוד על התגובה האצילית של הזוג
אהבתי את התגובה של הזוג.צריך לזכור שזה מקרה של אדם פרטי שהתנהג בצורה מגעילה ולא כל הדתיים/חרדים מתנהגים כך וחושבים כך(שיש לציין שגם אפילו חילונים גמורים לא מקבלים את ההומואים.מציעה לכם לראות את התגובות בכתבה על החתונה של אוהד חיטמן) .
* מסורתית   28/04/13 | 15:08
36. השכנים צודקים שההומואים יעברו לחול
* דוד   28/04/13 | 15:05
35. לכול הכעוסים כנסו דחוף אני אסביר
כיוון שאני בחורה דתיה , ומבינה בדברים האלה לא קצת , לאחר שקראתי את המכתב שה״דתיים״ רשמו לבני הזוג, אני רוצה להרגיע את כולכם שזה שקר וכזב ועובדים עליכם בעיניים , אינטרס להשמיץ את הדתיים, אבל דתי לא ירשום דברים כאלה, משום שדתי לא כותב כל רגע ה׳ ישמור, או ה׳ יקום דמם,, זה בכלל לא המשפט הנכון אם רוצים לקלל..ה׳ יקום דמם זה על מישהו שנפטר ושה׳ כביכול ינקום את דמו , או להגיד איש איש באמונתו-כל דתי יודע שלא כך אומרים את המשפט אלא צדיק באמונתו יחיה. ,, לכן ואני אומרת שוב זה מעשה מטופש ותו לו, אין פה אמת בשום דבר , ולא רק עפ׳י המשפטים שציינתי , אלא כל אדם דתי יבחין שזה לא כתיבה שמתאימה לשומר תורההה, אז כולם ללכת לשתות איזה כוס מים צוננים! ודי להשמיץ אחד את השני --אנחנו אחים למען ה׳!!!!
* דניאלוששש   28/04/13 | 15:02
היא צודקת לגמרי !!
המכתב הזה לא נכתב על ידי דתיים ובטח לא חרדים ! הם לא משתמשים בביטויים כאלו ! יכול להיות שזה סתם מישהו שרצה להשמיץ את הדתיים או סתם נוער משועמם.. כל ההערות בסוגריים והשם יקום דמם מסגיר שזה מכתב לשם רוע בלבד !
* לא דתייה   28/04/13 | 17:43
צודקת!!!!!
* חשוב לקרוא!   29/04/13 | 09:17
דניאלוש צודקת בכל מילה!
* דוסה :)   01/05/13 | 18:41
34. לחשוב פעמיים לפני שמוכרים או משכירים לחרדים דירה
* אזרח זועם   28/04/13 | 14:59
33. 2.-אהבתי!! חח. ועצם היותם חדשים בבניין זו פשוט בדיחה!!
שיחפשו מקום אחר לגור בו למה מי הם בכלל שהם באים ומבקשים בקשות מא׳ ועד ת׳?!. בושה
* נטלי   28/04/13 | 14:57
32. נגע בנקודה רגישה שלכם תגעו בשלו. שימו מוסיקה כל השבת
זו לא בקשה של שכן דתי להתחשב בו כי הוא שומר שבת. זה מכתב בוטה מלא עזות פנים. התגובה היחידה שכותב המכתב ראוי לה היא שישימו לו כל השבת מוסיקה שתטריף אותו. (בשעות שאינן שעות המנוחה). כשאתם יוצאים מהבית תמיד תשאירו את המוסיקה דולקת. אני לא מתייחס בכלל לקטע ההומואי ולא מעניין אותי כעת להגן על זכויותיהם כהומואים. אני מדבר על עזות הפנים והארס שנוטפים מהמכתב. אדון דתי, רוצה לגור ללא חילול שבת מסביבך, תגור ביישוב דתי. אני גר באשדוד במקום שכולם עולים ממדינות חבר העמים וביניהם רבים אינם יהודים. כשהם היו חדשים בארץ בתחילת שנות התשעים מכל הדירות שמעת מוסיקה בעוצמה אדירה ביום כיפור כאילו זה יום העצמאות. לא נקשתי לאף אחד בדלת ולא חשבתי על כך. זכותו של כל אחד לחיות על פי צו מצפונו. בעיניי לבקש מהם לכבות מוסיקה היה כמו לבקש מהציפורים להפסיק לצייץ. פשוט התעלמתי מהמוסיקה. היום כנראה הילדים שלהם למדו בבית ספר על יום כיפור וההורים עצמם במשך השנים הצליחו להבין את חשיבות היום במדינה, ולא שומעים שום מוסיקה ושום רחש. על כך נאמר: "מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים".
* מכתב כזה בוטה מגיע לו שיחזירו לו באותה מטבע   28/04/13 | 14:57
31. תגיש תלונה למשטרה בהקדם
זה מה שאני הייתי עושה. שוטר בנראה יגיע לביתם לבירור. אני חושש מאנשים כאלה שיעברו שלב אם לא תעשו משהו כעת.
* נועם   28/04/13 | 14:54
30. לרוני..
את מאחלת לילדיהם של הדתיים שיצאו הומואים. זאת אומרת שלא מפריע לך שיצאו לך ילדים הומואים כי את נורא בעדם. אם כך תאחלי אך ורק לעצמך שיצאו לך בלבד הומואים בהמוניהם!!! כי אנחנו לא מועוניינים!!!
* אני   28/04/13 | 14:51
אמן ואמן , במהרה.
* דב   28/04/13 | 18:37
29. נכון מאד
חבל שזה מה שמעניין אותכם
* אסתי   28/04/13 | 14:50
28. 27
אתה אידיוט מושלם. בור ועם הארץ.
* יעל   28/04/13 | 14:42
27. גאווה
מדוע סטריטים לא גאים שהם סטריטים ולא מקיימים מצעד גאווה עלזה שהם כאלה????? רק מראה כמה ההומואים חריגים בחברתינו זה פשוט סטייה לשמה!!!!! שיטפלו בבעיות שלהם במקום לברוח מהם.
* שירה   28/04/13 | 14:34
אוי לא
להומואים אין בארץ זכויות. מצעד הגאווה הוא הפגנה מאורגנת למען שוויון זכויות. תכנית אם אתה רוצה לארגן מצעד סטאייטים אתה יותר ממוזמן. לא נראה לי שזה יעבוד כי אין לכם שום סיבה להתאגד...
* גיי   28/04/13 | 15:03
גם גאונות זו סטייה
* חיים   28/04/13 | 15:05
שירה כמה בורה את מסכנה
* יואב   28/04/13 | 17:00
חחח מה הקשר?
המצעד לא בא "לקדם" את האוכלוסיה הגאה מעל האחרות, אלא בא להכניס אותה למודעות ולעודד שיוויון. ברגע שלא יקבלו סטרייטים בחברה (כמו שלא קיבלו/לא מקבלים את הקהילה הגאה) אני אארגן מצעד גאווה עבור הסטרייטים. בינתיים נראה לי שדווקא מקבלים אותנו בסדר...
* סטרייט גאה...   28/04/13 | 20:14
אין קשר
גם אני רואה בחגיגית העדפה מינית במצעדים דבר מגוחך , והמטרה של הפרובוקציה במצעד לא ברורה לי, ובעיני גורמת לרתיעה. אבל אין קשר בין זה לבין מתן לגיטמיות להומאים, מי את שתחליטי מי מתאים ומי לא.. תחייה ותן לחיות. כל אחד שיחייה את חיו כמו שרוצה אם לא מתאים לך לראות, תסיטי מבט.
* אחת   28/04/13 | 21:06
...
יש כזה דבר שנקרא מצעד האהבה שזה בעיקר של סטרייטים. אבל בכל מקרה, סטרייטים לא עושים מצעדים כאלה, כי אין כזה דבר שנקרא הטרופוביה. רוב העולם הוא הטרוסקסואל. מצעד הגאווה בא להגיד שזה מי ומה שאנחנו, וממש לא אכפת לנו מה שאתם חושבים. ועוד דבר, הומוסקסואליות היא לא בעיה שאנחנו בורחים ממנה, אלא זהות שאנו מקבלים אותה.
* עצוב   29/04/13 | 01:51
26. לא יאומן כי יסופר
בורות, טיפשות ורוע לב!
* אני   28/04/13 | 14:33
25. אנחנו גרים חילונים, דתיים ,חרדים וחסידים באותו בניין, וכולם מכבדים את כולם
השכן החילוני שלי אומר לי "שבת שלום" עם פלאפון ביד, ואני מכבד ומעריך אותו על כך, חבל שלא מספרים את הצד הטוב של מגורים מעורבים. ואני ממש מאושר שיש לי שכנים כאלו! אני מכבד אותם ואת הדרך שהם בחרו, למרות שאני לא מסכים עם דרכם. ותאמינו לי השלום והשקט הוא הערך הכי חשוב , יותר מכל דבר אחר.
* יהודי    28/04/13 | 14:33
ברור שזה אפשר, עד שמגיעה הדפוק התורן
* מאיר   28/04/13 | 16:05
24. והם החדשים..אירוני משהו
* דודי   28/04/13 | 14:31
23. דתיים חצופים
שייתביישו להם,מנסים לכפות על אחרים את האמונה שלהם ויותר חצופים שמתערבים לזוג בחייהם.אם השכונה והשכנים לא נאים בעינייהם שיברו למאה שערים או בני ברק,חולרות.ולפי הכתבה הזוג מצטייר כאנשים משכילים ונאורים וזכותם לחיות את חייהם כראות עינייהם,לכל יפי הנפש שלא רוצים שילדיהם יחשפו לנטייה זו מאחלת שיצאו גם הומואים
* רוני   28/04/13 | 14:27
22. לגיטימי לגמרי!
* משה   28/04/13 | 14:27
21. סיפור מפוברק!
שום חרדי לא יגור בבנין שיש בו ערבים או חילונים לפי תיאור המכתב מדובר באדם יר״ש שומר על חינוכם של ילדיו.. מלכתחילה לא יגור בבניין כזה.
* שרית    28/04/13 | 14:26
דתי, לא חרדי
* ללא שם   28/04/13 | 23:13
20. זה שלא נתקלת זה בגלל שהתרגלת לחיים "טובים מידי"
הטולרנטיות הכללית של החברה המערבית מול תופעות שהן , יש לאמר בכנות, סטיה מינית קשה המעיבה על מוסריות הכלל, טולרנטיות זו גורמת לאנשים לאבד פרופורציות וגבולות. משפחות המגדלות ילדים לא רוצות לראות שבדירה הסמוכה מתנהל בורדל, מוכרים סמים או "זוג ייחודי" עושה מעשים שנוגדים את הערכים הבסיסיים ביותר של חינוך לצניעות ומוסר. הרבה חבר'ה גרים בדירה משותפת כדי לחסוך בהוצאות , וכמו שאמר מיסטר בין : זה שישו אמר לאהוב את השכנים הוא לא התכוון שתתדפוק אותם ... אז לא חייבים לנפנף במה שדורש איפוק וצניעות. כיבוד האחר וזכויותיו היו הדגל של ההומואים בתחילת מסעם לקבלת מקום בחברה, עכשיו שהם קיבלו עליהם לכבד את הרוב, זה הכל.
* חיים   28/04/13 | 14:23
שרית ההשוואה בין מסומם זנות וזוג מאוהב לא לעניין
חשוכה..
* יעל   28/04/13 | 15:17
כשה-מ-י-ע-ו-ט הדתי יכבד את הר-ו-ב החילוני
* אז נדבר.   28/04/13 | 19:02
חינוך מוסר וצניעות?
"סטייה מינית קשה" זה אחד מהביטויים שאנחנו מנסים להוריד. הומוסקסואליות כבר שני עשורים (אני חושב) לא נחשבת לסטייה מינית. איך אהבה יכולה להיות סטייה? איך חינוך לשנאה יכול להיות מוסרי? למה זוג סטרייטים מתנשק זה בסדר, אבל זוג חד-מיני מתנשק זו פגיעה בצניעות? זה חוסר צדק, חוסר שוויון וצביעות! חינוך צניעות ומוסר הם ערכים, לא חוקים. על ערכים אלה בנו חוקים, ואף אחד מהחוקים האלה לא נותן מקום לגזענות מכל סוג שהיא. אני אכבד את מי שמכבד אותי! יחס גורר יחס.
* עצוב   29/04/13 | 02:05
19. שיעברו לבני ברק! נמאס מהם כבר!
שלא ירקו עליכם שיפגשו אתכם בבניין...
* חצופים!!!   28/04/13 | 14:22
18. צודקים בהחלט
ילדים קטנים לא צריך לראות את הגועל נפש שלהם
* צודקים   28/04/13 | 14:21
17. אשר לענין הערבים (שאותי מרתיח)
אולי כדאי שתזכירו לשכן ש: או שהוא מאמין שהם אזרחים שווי זכויות ואז אין מה לדבר על "התנחלו" בכלל, או שהוא מאמין שהם גרים (כלומר, זרים) ואז ראוי שיזכור את הפסוק: "וְגֵר לֹא תִלְחָץ וְאַתֶּם יְדַעְתֶּם אֶת נֶפֶשׁ הַגֵּר כִּי גֵרִים הֱיִיתֶם בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם". (שאגב, מופיע בספר שמות, הרבה לפני החוקים שדנים במשכב זכר שמגיעים בספר ויקרא.)
* חזוס כריסטוס   28/04/13 | 14:20
ערבי הוא לא גר
גרים הם קבוצה אתנית שאינה חותרת ללאומיות עצמאית. אלא מקבלת על עצמה את השלטון היהודי. במקרה זה ערבי= אויב
* פרצופי לולי   28/04/13 | 15:45
16. ל2
גדול....
* לי    28/04/13 | 14:16
15. כל הכבוד על הכנות
* סימה   28/04/13 | 14:16
14. חחחח
חחחחחח חוצפנים ולא טוב להם שיילכו לשכונות שלהם !!!! חוץ מזה הייתי עושה את ההפך הגמור ממה שביקשו .....
* לי   28/04/13 | 14:15
13. השכנים צודקים ומאוד !!
סליחה זה שאתם הלכתם בניגוד לחוקי הטבע זאת בעיה שלכם תבינו שמשהו אצלכם לא בסדר !! הם רק מנסים לשמור על הילדים שלהם מה לא בסדר פה ?? תעשו במיטה שלכם מה שאתם רוצים בלי להפריע ! והנה תראו כמה יפה הם פנו אליכם ולא בשום כפייה דתית יותר מזה ??
* מור   28/04/13 | 14:08
שום כפייה דתית???!!!!??!!!
תגיד/י את/ה בסדר!?!? אם מישהו היה אומר לך מה לעשות - לאכול רק דברים מסויימים כי זה מפריע לו - זה לא נחשב כפייה???? תאמין/י לי הם לא בחרו להיות הומואים - זה מולד זה לא משהו שאפשר לברוח ממנו! מה שהם כן בחרו זה להיות אמיתיים עם עצמם! אם את/ה חושב/ת שאם הילדים שלהם יראו את אורח חייהם ישפיע על חינוכם - אז את/ה בור/ה ועם הארץ!!! מי שהוא גיי יהיה גיי גם אם הוא יתחתן וינסה לברוח מזה בסופו של דבר - הוא לא יוכל לחיות עם עצמו ויש המוני אנשים כאלו ! לכ/י תקרא/י קצת תשכיל/י !
* א.א   28/04/13 | 15:12
חבל רק שזה לא בניגוד לטבע
רואים שאין לך מושג מה קורה בטבע. גם בטבע יש המון גילויים של הומוסקסואליות.
* סתם אחד   28/04/13 | 16:31
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
"מולד"? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני נשפך כאן. אנשים מסכנים... זה לא מולד ולא "בטיח". ומי מדבר על אוכל? בסה"כ ביקשו לא לעשות דברים מסוימים ליד הילדים, ולזה יש להם זכות מלאה, הבניין הוא מקום פרטי ואם משהו מפריע לאחד הדיירים צריך להתחשב בו כי זה גם השטח שלו. בפארק זה שטח ציבורי שם הם יכולים לעשות מה שרוצים.
* אור   28/04/13 | 17:28
נטייה מינית היא תכונה מולדת
עצם העובדה שלא כל דיירי הבניין קיבלו מכתבים כ"כ נאים מעידה על דעותיהם של השכנים החדשים, דעות חשוכות שמתאימות לדיקטטורות. אין שום פסול בלבקש יפה (כמו גם שאין פסול בלסרב בצורה אדיבה) אך זה רק פרט קטן בתוך המכתב המעליב והמפלה הזה
* חושך   28/04/13 | 20:15
מאיפה הסקת שהם עושים דברים בפרהסיה?
בשום מקום בכתבה לא כתוב שהם התגפפו במקום ציבורי! וזה מולד - תאמין לי ! לא סתם יש קרובי משפחה ואפילו אחים ואפילו תאומים שהם הומוסקסואלים! עכשיו פשוט יש יותר מודעות ופתיחות בעניין וכבר לא תולים[בחלק מהמדינות] אנשים למוות על רקע נטייתם המינית- אז יש לאנשים יותר אומץ ללכת אחרי האמת שלהם! אתה לא רוצה ומעוניין שאנשים שאינם כמוך להיות לידך - אז לך לחיות באיראן! מה שאתה מבקש פה מאנשים - זה פשוט להפסיק להפגין את אהבה שלהם - אז זה בעצם כמו שאני אבקש ממך להפסיק להחזיק/לנשק/לחבק את זוגתך...! להזכיר לך אנחנו מדינה חופשית!
* א.א   28/04/13 | 21:10
12. בלי קשר לדתיים, באמת תחסכו מאיתנו את הנשיקות בחוץ
* והנגיעות זה דיי מגעיל. ואני לא נגדכם   28/04/13 | 14:02
פשוט מעורר בחילה...
* דן   28/04/13 | 17:29
11. מה כל כך גאווה בלהיות הומו ???
צריך להסתתר ולהתבייש בכלל שקורה דבר כזה...איך תרבות המערב מקלקלת והורסת לנו את היהדות...פשוט מדינה של קוקסינלים שמתגאים בזה...מי שלא לומד תורה ואין לו מידות וערכים לא יודע מהי היהדות ואני מרחם עליו...וד״א אני לא דתי ולא שומר שבת..
* רן   28/04/13 | 14:01
אתה אידיוט
אתה מפגר...
* אתה דביל   28/04/13 | 14:58
האם היהדות הורסת או נהרסת? חוששני הורסת
* יהודי   28/04/13 | 15:06
למה הורסת?
היהדות היא לא ניו אייג'.. נכון שמכתב זה הוא חסר טקט.. אבל ידוע מה התורה כותבת על משכב זכר.. מה לעשות שזה לא נוח לכולם.. וגם למה להתמקד רק במשכב זכר? כאילו שאין בתורה עוד מצוות יפות...
* ננ   28/04/13 | 15:42
"ננ" צודק! התורה היא המוסר העליון למרות שלא הכול נראה לנו
ברור שהתורה היא המוסר העליון,ועלינו לקבל את התנ"ך כמקור המסוריות שלנו!!!1 אז מה שאני לא שומר שבת! זה לא אומר כלום! -- התורה גם מטיפה לרצח עם (7 עמי כנען,ובמיוחד עמלק) מוסר לקוי (פילגש בגבעה ועונשו של שבט בנימין) אי קבלה מוחלטת של הלא-מאמינים (מסקילת מקללי האלוהים,רצח הומוסקסואלים וכמובן גם מחללי שבת) וגם די גזענית (מקדשת עם אחד כ"עם הנבחר"...נקודה נוספת היא ההבדל בין עבד עברי לעבד נוכרי - הרעה ניכרת בתנאי בתנאי העבדות לטובת העברי...)
* ערס מצוי   29/04/13 | 18:41
אנחנו במדינה דמוקרטית, לא יאה לך? עבור לאירן
* עדיף לכולנו   28/04/13 | 17:04
10. רק אותי זה נורא משעשע?
אם זה היה תלוי בבניין שלי הייתי פורץ מצחוק גדול, למה להתייחס לאנשים כאלה?
* הומו שפוי   28/04/13 | 14:01
גם אותי זה שיעשע
מה הבעיה להסביר לילדים שיש אנשים שעושים דברים מנוגדים לתורה? העולם הוא מורכב וצריך לחנך את הילדים למורכבות.. אין מה לעשות. זה לא שהם בחיים לא ידעו שיש הומומואים.. קצת מרגיז אותי הלגיטימציה שיש לערבים כאן במדינה על פני החרדים... נכון, מכתב מטופש.. אבל גם קצת מצחיק... הנוסח,והמחשבה שאם נסתיר דברים- מילדינו החינוך יצליח
* דתייה רצינית   28/04/13 | 15:29
השאלה באיזה גיל הם יידעו.
זה כמו שתגיד "במוקדם או במאוחר הם יידעו מה זה יחסי מין" השאלה היא מ-ת-י! ילד בן 6 לא צריך לדעת דברים כאלו. ויודע מה? מי אתה שתגיד לו לחנך את הילדים שלו בחינוך ההפקרות שחינכו אותך הא?! מי אתה?! אם האבא לא רוצה שהבן שלו יידע מה זו הזוהמה הזו - זו זכותו המלאה והמוחלטת! עלאק "דתייה רצינית" חחח סתם הומו במסווה בטח, גועל נפש של התנהגות יש לך, את מעזה להגיד לאבא איך לחנך את הילדים שלו? טוסי מפה לאיראן יא דיקטטורית.
* אור   28/04/13 | 17:26
המציאות לא נמדדת לפי גילאים
ילד בן 6 הגיע לעולם הודות ליחסי מין, ההתחסדות של האנשים שמפחדים ממין בגלל חינוך מיני לקוי מובילה ליצירת דור חדש של אנשים שמפחדים ממין ומהיותם עצמם, אם לאבא היה קצת שכל בקודקודו הוא לא היה מסתיר את האמת מילידו אלא מלמד אותם במה הוא חושב לנכון, אתה חושב לנכון לחנך את כל הסביבה אבל לא את ילדיך בטעות. אגב בדיקטטורה בניגוד לדמוקרטיה פלורליסטית כבר מזמן היו מורידים את הראש שלך, לא שאתה משתמש בו יותר מידי
* חושך   28/04/13 | 20:09
9. אני בהחלט מסכימה עם השכנים לא הייתי רוצה שילדי יראו
* אריאלה   28/04/13 | 13:59
אז אל תעברי לגור שם אריאלה יקרה
* להלה   28/04/13 | 14:13
למה? מה רע?
רק להטרוסקסואלים מותר להחצין את הנטיות המיניות שלהם? למה להתייחס לאנשים כמו לסחורה פגומה?
* ...   28/04/13 | 14:22
כי הם באמת סחורה פגומה.
ואם האבא לא רוצה שהילד שלו יראה דבר מסוים, זכותו המלאה. מי אתה שתגיד לאבא איך לחנך את הילדים שלו?!
* אור   28/04/13 | 17:27
חושך, אני אמרתי לאבא איך לחנך את הילדים שלו?
אם האבא רוצה שהילד שלו לא ירצה, אכן זכותו המלאה של האבא לרצות. ומי שתוקע את הילדים שלו לתוך דיון במטרה להכריע אותו הוא סתם דמגוג.
* ...   28/04/13 | 18:11
מי אתה שתגיד לי איך לחיות??
* והאבא יכול לקפוץ לי   28/04/13 | 19:04
תעברי למדבר, גם שם לא בטוח שלא יראו, אבל זה הכי מבודד
* מהר מהר לעבור למדבר!   28/04/13 | 17:07
8. רק שיכבדו את השבת, לא באמת אכפת לו שהם יעשו מה שבא להם
אבל שזה יהיה בצניעות, ושלא יעשו במנגל מתחת למרפסת שלו בשבת.
* אחד   28/04/13 | 13:57
7. מה חוצפה בזה?! זה לגיטימי
אני אישית לא הייתי רוצה שהילדים שלי יראו את השכנים שלהם מתחרמנים במעלית . זו בקשה לגיטימית , שיעשו מה שהם רוצים בדירה אבל לא מחוצה לה.
* שוקיסט7   28/04/13 | 13:50
מי אמר שהם התחרמנו במעלית??
למה כשהומוסקסואלים מפגינים חיבה בציבור זה שונה מזוגות הטרוסקסואלים??? למה הדתיים האלה לא ביקשו משאר השכנים לא להפגין חיבה ליד הילדים שלהם??
* אתה סהכ דו פרצופי   28/04/13 | 17:02
6. אני מבין את המשפחות
תסכימו איתי שהומואים זה לא נורמטיבי... הורה רוצה שהילד שלו יגדל בצורה ישרה... אז נכון שהדרך היא לא דרך יפה ונכונה, אבל הכוונה מובנת לגמרי
* משה   28/04/13 | 13:48
אז שיגדל אותם בגיטו
* שפי   28/04/13 | 14:26
5. אין גבול לחוצפה.
חס וחלילה שילדים דתיים ילמדו לכבד אנשים השונים מהם. בא להקיא מהחוצפה.
* חח   28/04/13 | 13:15
4. לבי אתכם, תהיו חזקים...
חופש12   28/04/13 | 12:53
3. כל הכבוד שלא שותקים לשכנים הדתיים. די להומופוביה.
שכנים גזעניים ובורים. עכשיו ברור למה דרוש מצעד גאווה בכל עיר.
* אלון   28/04/13 | 12:28
מצעדי הגאווה במתכונת הנוכחית מיותרים!!!
מצעד גאווה לדעתי מפספס את מטרתו שהיא להבנתי להוכיח שהומאים הם הינו הך כמו השאר, שיש לכבד כל אחד באשר הוא אדם. ועדיין מגדרים סטרייטים לא חוגגים בחוצות העיר את העדפתם המינית, ויוצאים במחולות מצעדי הגאווה יצאו לגמרי מפרופורציה זה נראה שהם כאן בעיקר כדי להתריס בפני אנשים. וכל הפרובוקציה המוצפת במצעדים רק מעוררת רתיעה. וכך כל מצעד מפספס את מטרתו.
* זהבה   28/04/13 | 14:11
2. תעשו לו בפרנציפ:
אז ככה - 1 . צאו החוצה רק עם גופיות צמודות 2. דגל גאווה עם מגן דויד במרפסת 3. מוסיקה בווליום בינוני-גבוה בשבת 4. פלאיירים של מסיבות גייז בתיבות דואר - במוקדם או במאוחר פרצופי השנאה יצוצו ואז יהיה אפשר לפרסם אותם ברבים ומאותו הרגע - הם יהיו אלה שייכנסו לארון ועדיף לכולנו שירקבו שם בחשיכה העצמית של עצמם.
* רשימה   28/04/13 | 11:09
אתה מגעיל
אתה יצור מגעיל ורע לב. אינך טוב מאותם דתיים בכלום.
* נוי   28/04/13 | 14:14
"מאותם דתיים"?
כאילו הדתיים הם מגעילים ורעי לב? הם בסך הכל ביקשו להתחשב בילדים שלהם ולא לפגום להם בחינוך. ואתם לא יודעים את כל הסיפור התשקורת תמיד משקרת. יכול להיות שהשכנים האלו בכוונה מתנשקים ליד הילדים או משהו או עושים דברים בכוונה, אז אל תשפטו סתם. בכל מקרה - זכותם של ההומאים לעשות כרצונם. ומצד שני - זכותם של ההורים להסתיר מילדיהם מידע מסוים אז כמו שכתוב במכתב של ההורים - "אנא התחשבו בילדים, תודה" אני לא מבין מה פסול בזה.
* אור   28/04/13 | 17:22
הדרך פסולה ידידי, הדרך.
* אני, פה.   28/04/13 | 19:05