גאווה
תגובות (187 תגובות ב-101 דיונים)
101. צודק תואבה
ישראל תהפוך למעצמת דת סופם של החילונים והכופרים קרב שס ויהדות התורה ישלטו בעזרת השם!!!!
* יששכר   28/06/15 | 10:04
100. תגישו תלונה על החלאה
* .   27/06/15 | 12:00
99. מכתב עדין
אם אני השכן הם לא ישארו בבניין, הוצאתי כבר דייר כזה חחח, הם הכי פחדנים..
* Ace   03/05/13 | 04:11
98. רואים? זו הסיבה שהמדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית .
באמת איזה יופי, כמה רוח טובה ושוויונית בין שני עמים, ערבי ויהודי ... רחמנא ליצן !! איך הם מעזים להגיע למקום חדש עם דרישות ? גועל נפש, חוצפה !! באלי להקיא כבר ! נמאס לי לראות איך הנושא הזה מתדרדר ככה ! איכס! במקום החבורה המסכנה הזו הייתי מגיבה בצורה הרבה יותר גרועה, עלו והצליחו רבותיי! אתם הרבה יותר שווים מחבורת האומללים הללו שמקדישים את חייהם לדמות שאמינות הקיום שלה שווה לאמינות קיומו של ספיידרמן או של מרי פופינס .
* עדי   01/05/13 | 14:51
97. לכל ה"טהורים" ההומופובים למיניהם
http://www.mako.co.il/pride-culture/posts/Article-8585b2f7ddf4e31006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1018193925 כדאי שתראו את הסרטון הזה. אולי אם נשים לכם מראה, תדעו איך לסדר את האיפור מחדש, כי הצביעות ממש לא מתאימה לכם. הנה סרטון שמראה מה היה קורה, אילו המצב היה הפוך. שימו לב לכמה החיים של השונה מסובכים, ושימו לב כמה שהרגילים הם לא כאלה טהורים וכמה מגוכחים הם נראים. מקווה שזה ישנה לכם את הפרספקטיבה
* עצוב   01/05/13 | 01:15
96. מצומצמים
יש דתיים שעולמם קטן, והם מצרים את העולם אף יותר עבור ילדיהם במקום לפתוח את עיני הילדים ולהגיד להם שאנו בחרנו בחיים של תורה ומשמעות למרות הדרך שאנשים אחרים חושבים שהיא הנכונה. כשביתי הקטנה נולדה בכוונה תחילה עברנו לשכונה מעורבת כדי שהיא תגדל בהבנה שהעולם הוא רחב וגדול ומקבל את כולם וגם אותנו וכך אנחנו צריכים לקבל אחרים. היום אומנם חזרנו בעקבות אילוצים שונים לשכונתנו הישנה אך לביתי יש גם חברות שאינן דתיות והיא אינה מושפעת מהן לרעה אלא משפיעה על חברותיה ועוזרת להן, והילדים שלנו יודעים שזאת זכות להיות יהודי ובחירה להיות דתי.
* דנה   30/04/13 | 17:29
חיים עם משמעות, אתם?
התנשאות נוראית וחוסר הבנה לחיי האחרים, ללמד סובלנות וסבלנות, כל אחד ודרכו כל זמן שאין פגיעה באחרים, ואהבת לרעך כמוך. ואם תרצי, אפשר להמשיך, מוותרת ומבקשת הסתכלות במבט של כולנו יצירי הבורא ולכולנו הזכות לחיות בשלום.
* יוקו   28/06/15 | 08:08
95. שכן חצוף מסתובב עם כיפה! הוא לא מבין שזה פוגע לי ברגשות?!
* במחילה מכבודך תסתובב עם כיפה בבית!!   30/04/13 | 10:09
94. הומואים רוצים תשומת לב תמידית כדי שיבחינו בהם ויראו שהם שונים
כנראה שגאווה שלהם זה להתבלט לשלילה בהתנהגות,בדיבור והלבוש כדי שלא נפספס אותם בטעות.
* אסי   30/04/13 | 08:06
אתם עדיין מפספסים אותנו.
גאווה היא שוויון, היא הרצון שלנו לא להרגיש שנואים בגלל דבר כ"כ שולי. היא ביטחון להגיד "זה אני וזה לא הולך להשתנות". יש הומואים עם התנהגות נשית, ויש הומואים גבריים יותר משאתה אי-פעם תהיה. אנחנו שונים אחד מהשני. זה בסדר להיות שונה, ואם אתה חושב אחרת אז משהו לא בסדר בך. אם אתה כ"כ רוצה להיות חלק מסט, שבו כולם אותו דבר, לך לסין או לסינגפור- שם מגדלים רובוטים, לא אנשים. אתה משתמש בסטראוטיפים וקובע שכולם ככה. זה בדיוק כמו להגיד שכל האשכנזים לא יודעים לבשל, כל הרוסים שותים, כל הפרסים קמצנים, כל המרוקאים עצבניים, והרשימה ממשיכה. אל תיתן לעולם להכתיב לך חוקים. אין אלגוריתם, אין מספרים, אבל יש אנשים.
* עצוב   01/05/13 | 01:10
אתה מטיף על הכללות...
קודם כל אומר שאני מזועזע מהתגובות כאן ומהעובדה שאני מאמין שזה משקף את רוב דעת הציבור בארץ. שנית, אתה מטיף לבור שהגיב לא לעשות הכללות, ובאותו משפט אתה אומר שבסין ובסינגפור אין אנשים, יש רובוטים. ברגע אחד הכללת מיליארד וחצי בני אדם! אתה הוא זה שמשתמש בסטראוטיפים, ומטיל רפש על שישית מאוכלוסיית העולם. אני יכול להבטיח לך שכולם שם אנשים ולא רובטים, ואם אני צריך לעשות הכללה הייתי אומר שהם הרבה יותר מחונכים מהאנשים שמגדלים כאן. בואו נפסיק עם הכללות ונקבל את האחר באשר הוא. אני רואה את הזוג המדובר כאזרחים שומרי חוק ותורמים לחברה, החוצפה שיש למישהו טרול או דתי לנסות ולהכתיב להם איך לחיות בביתם או מחוצה לו פשוט מקוממת. ולדתיים שבעד המכתב אומר, (כרגיל) מה ההבדל מהספרדים שאסרו על יהודים לנהוג כמנהגם? שבת שלום
* אחד   06/05/13 | 06:59
93. הזיוף זועק לשמים, את המכתב הזה לא כתב אדם דתי
לא ה"ה' יקוב דמה" ולא את ה"רחמנא ליצלן" או את ה"איש באמונתו יחיה" המזעזע. מדובר בטרוליות קלאסית. המקרה לא היה ואפילו אינו משל. אין שכן דתי כזה.
* אלי   29/04/13 | 17:18
לא בטוח בכלל שלא מדובר באדם דתי
נשמע כמו חוזר בתשובה קלאסי שמנסה לדבר ׳דתית' . דפיקה בדלת והערות שכאלה גם הן נחלתן של חוזרים פנאטיים בדרך כלל ולא דתיים מבית.
* נירה   29/04/13 | 19:32
זה מכתב מנעמי כפית
לא מאנשים דתיים. כן, יכול להיות שמדובר במכתב מחוזר בתשובה בור באופן קיצוני אבל זה מצטרף לכך שהחתימה היא בעילום שם "כדי שלא תהיה שנאה או קנאות" לכל ה"רחמנא ליצלן" המיותרים שאינם במקום. לכך שהמתלוננים בכלל לא רוצים להיחשף. הולך כמו ברווז, מגעגע כמו ברווז. כנראה ברווז עתונאי.
* אלי   28/06/15 | 01:45
92. לא נלחמים בשנאה עם שנאה. תכבדו אותם ותשמרו על פוקר פייס.
מאיפה שאני רואה את העולם גם אורך החיים שלכם וגם שלהם מוזר לי (בגדר סטייה) באותה מידה. למרות הכל צריך לדעת לכבד אחד את השני. הכתבות האלה במקו לא ממש עוזרות לאף אחד. קיימת בארץ גם שנאת דתיים. כבדו אחד את השני, זה הדבר הכי קשה לעשות.
* אורי   29/04/13 | 15:16
צביעות
יהיה אורח החיים של כל מיני אנשים מוזר או לא מוזר לך, מי אתה שתקרא לזה סטייה? שנאת הדתיים בארץ קיימת בדיוק בגלל מקרים כאלה, כי דתיים כאלה לא מכבדים אף אחד. נאה דורש, נאה מקיים
* גלעד   29/04/13 | 19:14
91. ל90 אני איתך!!!
* עדי   29/04/13 | 11:31
90. בושה שאנחנו חייבים לקבל את זה
מי לעזאזל קבע שאנו חייבים לקבל הומואים/לסביות תחיו את החיים שלכם בשקט ותפסיקו להבליט את אורח החיים שלכם אין שום דבר פסול בלבקש ממכם לא להקצין את נטייתכם!!!
* ב   29/04/13 | 10:01
אף אחד לא קבע לך כלום
ב. יקר! אף אחד לא קבע לך כלום. אם בחרת בהשקפת עולם חשוכה - זאת הבעיה שלך. אדם חי את החיים שלו עם מי שהוא אוהב. היית מעז לדרוש ממישהו לא להסתובב ברחוב עם אישתו הברונטית כי פעם ברונטית זרקה אותך? לא! למה? כי זאת היא הבחירה שלו ואותה הוא אוהב ככה. איך היית מגיב אם מישהו היה דורש ממך להסתגר בבית כי אתה חשוך ותקוע במציאות לא רלוונטית? אני רוצה לומר לכל הדוברים ולשכנים היקרים של זוג ההומאים המדובר שאמירות כאלה כנגד אחים שלכם, כמו גם אמירות גזעניות כלפי בני הדודים שלכם הן לא פחות מאנטישמיות, אנטי ציוניות ועוכרות ישראל.
* סטרייט, תומך מרצ חיפה   29/04/13 | 14:38
יפה אמרתה
יפה אמרתה סטרייט מצביע שינוי
* יפה אמרתה   04/05/13 | 19:57
89. תקראו תגובה 35. ואכן.. כפי שהציעה- תשתו מים ותרגעו..
* זה מכתב שקרי..   29/04/13 | 09:18
88. כן זה לגיטימי לא לרצות הומואים שכנים
כל הקבלה של הסטייה הזאת היא פיקציה של התקשורת רוב הציבור סולד מזה ועדיף שזה יהיה בצנעה או תעברו לתל אביב
* די להתייפייפות של הסוטים   29/04/13 | 07:13
כל אזרח יכול לגור היכן שהוא רוצה
* א   29/04/13 | 18:25
זה עדיין לא בסדר.
זה שרוב הציבור סולד לא הופך את זה לבסדר. אל תשכח שגם את השחורים באמריקה הפלו, והייתה גזענות וסלידה כלפיהם אך הדבר לא הופך את זה לבסדר. לכל אדם יש את החירות לגור איפה שהוא רוצה- לא טוב להם בבניין שיעזבו... (או באותה מידה, למה שהדתיים לא יעברו לבני ברק, או לבית שמש?)
* עצוב   29/04/13 | 23:18
87. נמאס לי!
אני קראתי פה תגובה אחר תגובה והגעתי למסקנה אחת: אף אחד פה לא בא במטרה לשנות את הדעות שלו, לא משנה כמה הדעות האלה חשוכות, לא שוויוניות וברובן גם חסרות סובלנות. אז אני אנסה לעשות לכם סדר בדברים: 1) הומוסקסואליות היא לא סטייה מינית, אלא נטייה מיני. 2) זו לא בחירה! אין מצב שמישהו היה בוחר בדרך הקשה הזאת. הרגשת השונות, השקרים.. הכל! זה פשוט לא שווה את זה. 3) כפי שמותר לסטרייטים להביע חיבה בציבור, כך גם להומואים. לא מתאים לכם- תסתכלו לכיוון השני. (זו סובלנות) 4) לכל ההורים, לפני שאתם מלמדים את ילדכם מה נכון ומה לא נכון, תלמדו קודם אתם. אילו רק הייתם מודעים יותר לעולם ולאנשים, הייתם, לדעתי, יותר משמחים אם ילדיכם היו גם מכירים אנשים כאלו. חוסר הידיעה גורם לכם לשנאת שווא ולמרמור. בנתיים, לאור התגובות כאן, אני לא אצא בזמן הקרוב מהארון.
* עצוב   29/04/13 | 02:31
86. לעניש בחומרה!!! בושה שכאלה אנשים עוד חיים בארת הזאת. וכל זה בשם דת :/
* גיו   29/04/13 | 01:43
85. חוצפה חוצפה חוצפה !!!
איש איש באמונתו יחיה אומר הכותב של המכתב הגס - אבל אומר שה' יקום דמה של החברה הגאה,וטוען שזהו שיקוץ . פשוט חוצפה . אדם שסותר את עצמו ומטיף לאנשים אחרים איך לחיות ולהתנהל . הערה נגד ערבים,השנאה בעיניים מול הומואים - לאן זה יגיע ???? עד מתי חוסר כבוד ושנאת חינם,עד מתי ???
* גכוט טואכצטובאכ   29/04/13 | 00:59
84. ללא קשר דתי או לא, לא להפגין את הגועל נפש בפומבי!!!
* יאנה מחיפה   28/04/13 | 23:44
בדיוק!
בידיוק!
* בדיוק!   29/04/13 | 03:09
התביישי לך על בורותך וטיפשותך.
* אזרח מודאג   29/04/13 | 07:46
83. מספיק
מספיק לשחק אותה אנשים מסכנים, הם בחרו דרך טובה בשבילם ורוצים להיות גאים שיהיו, די לשחק אותה חלשים, אנשים מגדלים ילדים ורוצים משפחות נורמליות, שבאמת הישמרו את הגאווה שלהם בחדרי חדרים ושיבנו עוד חדר בתוך החדר כשהם מתגאים!!! בושה של גאווה!!!
* דניאל   28/04/13 | 23:12
טיזרום, אח שלו!
* טיזרום, אח שלו!   29/04/13 | 07:01
82. מכתב מפוברק
רואים שלא אדם דתי כתב אותו
* פףףף   28/04/13 | 22:20
81. נותן לו סטירה וסוגר את הדלת חוצפן !!!
* rom   28/04/13 | 22:05
80. אתם אוכלים את השטויות האלו?
אדם דתי לא יכתוב "השם יקב דמה" שגיאת הכתיב במקור) על הקהילה הגאה. אין שום קשר בין הביטוי לסלידה שכביכול קיימת אצל כותב המכתב כלפי הקהילה הגאה. הביטוי לא קשור לסיטואציה. כמו כן, המשפט "איש באמונתו יחיה" המופיע במכתב לא יאמר ע"י אדם דתי מפני שהינו עיוות של המשפט "צדיק באמונתו יחיה". בנוסף, אדם דתי יודע ששמירת שבת היא מצווה, ולא חומר ניקוי לחטאים. האדם שכתב את המכתב הזה הוא או עבריין עם כיפת בית משפט שהקשר בינו לבין היהדות הוא מקרי בהחלט, או תאופוב בור ביהדות. בכל מקרה, אין שום קשר בין יהדות למכתב הזה, ולהפוך אותו לכלי להגברת השנאה בין מגזרים הוא מעשה חמור יותר מכתיבת המכתב. תפסיקו להיות שטחיים ומפיצי שנאה ובורות, זו תהיה התחלה מצויינת ליצירת חברה טובה וסובלנית יותר לכולם.
* יהודי   28/04/13 | 20:59
צודק צודק צודק!!! מיד חשבתי על זה..כשקראתי את המכתב
* שיבדקו את מקור המכתב.. משהו ניסה לסכסך..   29/04/13 | 09:15
בהחלט.
מעבר לזה שמדובר בחילול ה' גמור.
* דוסה :)   01/05/13 | 18:43
79. אתם אוכלים את השטויות האלו?
אדם דתי לא יכתוב "השם יקב דמה" על הקהילה הגאה. אין שום קשר בין הביטוי לסלידה שכביכול קיימת אצל כותב המכתב כלפי הקהילה הגאה. הביטוי לא קשור לסיטואציה. בנוסף, אדם דתי יודע ששמירת שבת היא מצווה, ולא חומר ניקוי לחטאים. האדם שכתב את המכתב הזה הוא או עבריין עם כיפת בית משפט שהקשר בינו לבין היהדות הוא מקרי בהחלט, או תאופוב בור ביהדות. בכל מקרה, אין שום קשר בין יהדות למכתב הזה, ולהפוך אותו לכלי להגברת השנאה בין מגזרים הוא מעשה חמור יותר מכתיבת המכתב. תפסיקו להיות שטחיים ומפיצי שנאה, זו תהיה התחלה מצויינת ליצירת חברה טובה וסובלנית יותר לכולם.
* יהודי   28/04/13 | 20:51
78. אוף למה ככה??
אני דתיה ואני עובדת במקום שבו חלק נכבד מהעובדים הם הומואים ואני ממש ממש אוהבת אותם הם אנשים כל כך רגישים ומתחשבים ובעלי תכונות טובות יש הרבה סטרייטים שהלוואי שהיה להם בנפש מה שיש להומואים האלו להציע, האמת אני גם חושבת שהמכתב הזה לא אמיתי אבל זה לא משנה.... עצוב לי שזה ככה, כיוון שאף אחד לא מסתכל לשני בעניים כולם עסוקים במירמור אחד כלפי השני, דתיים חילונים סטרייטים הומואים ובעצם כולם... שימו רגע את הדעות שלכם בצד, תסתכלו לשכן או לשונה מכם בעניים ותרגישו עד כמה אתם דומים במקום להרגיש עד כמה אתם שונים, את הדין והחשבון כולנו ניתן בסופו של דבר ככה שחבל לנו לבזבז על כך אנרגיות. פשוט נפסיק לשפוט ונתחיל לחיות
* עצוב לי :(   28/04/13 | 19:53
77. הם צחקו?! ברברים!
איזה מין בן-אדם צוחק?!
* ברברים!   28/04/13 | 19:47
76. עד מתי???
נצטרך לסבול את הגזענו,הפרימיטיביות והכפייה של החבר'הלך האלו שלא נהנים מהחיים ולו לרגע קט לא עושים מה שהם רוצים אף פעם ומהתסכול שלהם נוצרת שנאה כלפי הקהילה הגאה בארץ שיפסיקו לזיין ת'שכל!!!
* חסויה   28/04/13 | 19:08
75. מפחדת לצאת מהארון
כלסבית בארון בת 17, ורואה כל כך הרבה סיפורים מהסוג הזה; חוסר ההבנה, הזכויות, הנורמה.. נתי תבינו שלהיות שונה זה לא חריג זה מיוחד?! למה לעזאזל אני צריכה להרגיש לא בנוח לאהוב ולבטא את עצמי. אנחנו מדינה כל כך לא מתקדמת וזה ירה לכולנו ברגל. אני גדלתי והתחנכתי ביסודי ממלכתי-דתי והדבר הראשון שלומדים זה דרך ארץ. למה לא ליישם? המלבין פני חברו זה כמו רצח, והדבר הזה שקורה זה בהחלט הלבנת פנים.
* אנונימוס   28/04/13 | 19:00
גם אני
אני גם נורא מפחד לצאת בדיוק בגלל אנשים כאלה. בין אם זה אדם דתי שכתב את זה, או עוד ערס שמקיים את מצוות הדת שמתאימות לו, זה ממש שפל לכתוב מכתב כזה. יש לי בשכונה את שני סוגי האנשים האלה, ואני רק חושב לעצמי בכל פעם "אם הם רק היו יודעים..." אני רק מחכה ליום הזה שכולנו נוכל לצאת ולהרגיש בטוחים.
* עצוב   29/04/13 | 01:08
74. חשיפת הומוסקסואליות - פגיעה בחינוך הילד!!!
* שילון   28/04/13 | 18:54
מה הקשר?!
את/ה קראת מחקרים לפני שאת/ה קובע/ת את הטענה הזאת? זו בדיוק הבורות שמדברים עליה! את/ה טוען/ת דבר שאין לו כל בסיס או עובדה מוצקת שניתן להסתמך עליה. זו הומופוביה טהורה. (ד"א, על-פי מחקר, שפורסם כאן במקו, ילדים של זוגות גאים הם ילדים שמחים יותר.)
* עצוב   29/04/13 | 01:15
אתה יודע איך העולם הזה והחברה שלנו נראים
למה להביא אליהם ילדים שייחשפו והחינוך שלהם יפגע? כשאתה עושה ילדים, אתה חושף אותם לעולם שאותו לא תשנה.
* פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח   29/04/13 | 07:05
איך זה בדיוק פוגע להם בחינוך
לדעתי הומופוביה פוגעת בחינוך, כי אז זה נותן לילד לגיטימציה להשמיץ, להכות ואף לרצוח אנשים שנטיתם שונה, או רק חושדים שיש נטייה שונה. ילד שקורא לחברו הומו זה כתוצאה לחינוך הומופובי. אותו ילד שקראו לו הומו יחשוב שזו קללה, ויקלל את הילד הבא. האלימות תתפשט ואז חינכתם דור של פושעים.
* עצוב   29/04/13 | 23:13
73. 35 ממש צודקת!!
עוד ניסיון לעשות קרע בעם !
* מפוברק..   28/04/13 | 18:49
72. כל יפי הנפש זועקים!!
פגעו בקהילה הגאה הקדושה יאללה מה נהיה פה רק על חרדים ודתיים מותר להעביר ביקורת??? גועל נפש מה שנהיה פה כל מיני כופרים רוצים לשנות את צביון המדינה. הם מיודדים עם הערבים שילכו לגור בכפר הערבי בתור זוג גייז ונראה אם לא שוחטים אותם שם!!!
* אבי   28/04/13 | 18:44
אני לא יודע באיזו מדינה אתה חושב שאתה חי
אבל למיטב ידיעתי המדינה הזו הוקמה כד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה על בסיס חירות ושיוויון זכויות המופיעים במגילת העצמאות. אם אתה מעוניין בתיאוקרטיה דכאנית, אתה מוזמן להגר לכל אחת מן המדינות השכנות.
* אורי   29/04/13 | 00:28
מה אתה רוצה מהערבים?
הם עשו לך משהו? לפי הכתבה הם זוג נחמד, והגזענות הזו כלפיהם היא גם ממש לא בסדר.
* עצוב   29/04/13 | 23:27
71. אנשים חוצפנים, חשוכים ופרמיטיבים
לדעתי צריך לאכוף גזענות מסוג כזה, לא יקרה דבר אם יחנכו בבתי הספר לסובלנות וקבלת האחר.
* בת׳   28/04/13 | 18:40
תשובה יפה
* צ   29/04/13 | 18:29
70. תפסיקו להתיפיף
אני גם לא מוכן שיגורו אצלי בבנין מוטציות שכאלה ואני מאמין שבעוד הרבה בנינים
* מוגי   28/04/13 | 18:30
לך תשלח את הילד שלך לחינוך תורני בפנימיה
ואולי הוא יעשה את זה עם חניך אחר. ואם אתה לא מאמין, תשאל את חנוך דאום. קולולולולולולולולו!
* פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח   29/04/13 | 07:25
69. ביזיון ביזיון
מי אלו הדתיים האלו בכלל שיכנסו למישהו לחיים ??? חוצפההההה.
* ביזיון   28/04/13 | 18:20
68. אני בהחלט מסכים עם ההורים.
אפשר קצת לכבד ולשמור על צניעות הם דואגים לשלום ילדיהם בטח אם הם דתיים.
* אלי   28/04/13 | 18:11
אם לא נוח להם עם השכנים
שיעברו דירה. או שיאסרו על הילדים לצאת מהבית.
* מלה טובה   28/04/13 | 23:04
67. בבחירה שילדי יהיה הומו או יחזור בתשובה
אעדיף שיהיה נאור, אוהב אדם, חיובי לחברה, ישראלי וציוני ולא גזען, רשע, פרמטיבי ומאמין בישויות דמיוניות.
* אני   28/04/13 | 17:52
66. צודקים!
הם לא יכולים לנהוג בצניעות? מותר להתחשב ברגשות אחרים!
* יעקב חי   28/04/13 | 17:50
65. ואת ילדי מפחיד יהודי עם זקן וטאייר על הראש
למה הם מסתובבים במלבושיהם המשונים ברחוב, מפחיד, מאיים.
* אני   28/04/13 | 17:45
64. מה עובר על הלולב הזה?
טיפש!ככה לא מקבלים אנשים בחברה!דרך ארץ ק-ד-מ-ה לתורה
* אנונימי   28/04/13 | 17:42
63. מה בסה"כ ביקשו? שהילדים שלהם לא ישמעו אנשים גונחים?
בסדר גאים הכל טוב ויפה... לא כל העולם צריך לשמוע כמה אתם גאים
* רון   28/04/13 | 17:26
62. בהחלט מסכימה איתם
שישמרו על זה בבית שלהם וכדאי מאוד שהילדים לא ידעו וישמעו הם ביקשו יפה שיכבדו
* רחלי   28/04/13 | 17:23
61. המכתב מפוברק
התוכן של המכתב לא תואם לאדם דתי.את הביטוי ״ה׳ יקום דמם״ כותבים רק לאחר הזכרת יהודי שנרצח בידי בן עוולה. חבל להצית סתם שנאה. כמו כן אכן העניין של ההומואים והגאווה בעייתי מאד בתפיסת העולם הדתי, משום שהתורה אוסרת מכל וכל משכב זכור. העיקר שנהיה באחדות!
* המכתב מפוברק   28/04/13 | 17:12
60. הם צודקים! הילדים שלהם לא צריכים
לשמוע / להריח או לראות דברים שכאלו. זו פגיעה בחינוך שלהם, אני לא מעוניין שהבן שלי יישמע מה זה ואח"כ יחשוב שהוא הומו - כי בינינו, אדם שלא יודע מה זה "הומו" הוא לעולם לא יהיה "הומו" - תפסיקו לבלבל את השכל שהומו זה דבר מולד - אתם חולי נפש? הכל בסדר אצלכם?! הומו זה מבחירה ב-ל-ב-ד! נ.ב. מצעד הגאווה זה דבר מגעיל שצריך לאסור אותו - למה ילד בכיתה א' צריך לראות דברים כאלו הולכים ברחוב שלו? בגיל שלו הוא צריך להתעסק בלימודים, פארקי מים ובלונה פארק לא בכל הפריצות הזו!
* אור   28/04/13 | 17:08
אין לך ברירה, ואני מבסוט שאין
קולולולולולולולולולולולו!
* פחחחחחחחחחחחחח   28/04/13 | 18:20
לונה פארק!
אם חינוך מתבצע כהלכה אין שום דבר שיפגע בו, בסופו של דבר הרי הילדים יחיו בעולם שהוא מחוץ לביתו של אביהם. ההחלטה השרירותית שאתה קובע למה הילד שלך יחשף ולמה לא יכולה להיות באותה קלות- אני חושב שאור השמש הוא שיקוץ ולכן לא אחשוף את ילדיי לאור השמש, יתכן שהילדים יפנימו שכך הוא הדבר אך לא יוכלו להימנע ממגע הקרניים לעד- במקום לדון אותם לחיים של מרירות וכעס למה לא לחשוף אותם על מנת שילמדו לאהוב את השונה (גם אם הוא שונה...)? מאיפה מגיעה כל השנאה הזו שלך? היתכן שזה נובע מיצר מיני שאינו מתועל בכיוון המתאים?
* חושך   28/04/13 | 20:29
זו לא בחירה!
נראה לך שמישהו מאיתנו היה בוחר בדרך הזו? זה נראה לך קל להסתיר את מי שאתה עד הרגע שאתה מוכן להגיד לאחרים שזה אתה, ושאי אפשר לשנות את זה? לרוב החברים בשכבה שלי יש חברה, וכבר התנשקו. לי אין את הפריבילגיה הזאת בשלב הזה. זה היה יכול להיות לי הרבה יותר קל, אם הייתי סטרייט. בקשר למצעד הגאווה תן לי להבהיר לך משהו; לא כולם הולכים חשופים ככה. רוב הצועדים לבושים רגיל, וצועדים שם גאים ותומכי הקהילה ביחד. זה שצריך להגביל את הלבוש לפחות חשוף- מסכים איתך לגמרי.
* עצוב   29/04/13 | 01:27
אתה צודק,הם בהחלט לא היו חושבים שהם הומואים
מהסיבה הפשוטה שהם לא היו מכירים את המושג. הם פשוט יגדירו מושג חדש, המבטא בדיוק את אותו הדבר ויזדהו ככאלה.
* צודק   29/04/13 | 19:00
59. למספר 58 עדיף להיות הומו על
ולא להיות אחד מטומטם כמוך!
* רעיה   28/04/13 | 16:55
58. מתי תיקלטו שלהיות הומו זה בעייה נפשית !!!
תכניסו את זה לראש שלכם !!!!!!!!!!!! ותלכו לטפל בעצמכם !!!!
* פפפ   28/04/13 | 16:48
אבל אם הם לא מקבלים טיפול נפשי זו בעיה לגמרי שלך.
* פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח   28/04/13 | 18:32
הייתי מציע לך לבדוק את עצמך וללכת לטפל בעצמך.
אתה הוא זה עם הבעיה הנפשית, שלא לומר בעל מחלה חברתית שהורסת את החברה שלנו שמנסה להיות נאורה וליברלית. בורותך מכתימה את כולנו.
* אזרח מודאג   29/04/13 | 07:45
57. משטרה
לפי דעתי מכתב מפוברקהשפה לא של דתיים הייתי שמח לו המשטרה תיכנס לעניין
* רונן   28/04/13 | 16:43
בהחלט נראה מפוברק לגמרי
* חנה   29/04/13 | 17:21
56. והעיקר והעיקר
רק משכב זכר !!!
* ב.אורן   28/04/13 | 16:32
55. ל-35
נכון שזה לא שפה של חרדים נאורים, אבל על תשכחי שיש גם כל מיני סוגים של דתיים, חלקם פחות חכמים ממך והם כן משתמשים בביטוים כאלה
* נעה   28/04/13 | 16:31
54. בכנות
נמאס מהפרובוקציות שאתם מנסים לעשות שיגידו שההומואים מסכנים אין לי בעיה אתכם. וחבל שאתם נלחמים כל יום על זכויות שיש לכם זה סוג כבר של ניצול אנחנו מיעוט כמו הערבים ברור שאתם בעד ערבים כי אתם מרגישים סוג של מיעוט ופה מתחילה הבעיה אף אחד לא מפלה אותכם אתם מפלים את עצמכם וחבל כל אחד יחיה את החיים שלו וזהו בכל מקום יש אנשים שלא יסכימו בדרכים שאנשים בוחרים אבל הדבר הכי חשוב לעשות זה לזכור מי אנחנו וזה לכל בנאדם שמרגיש שונה שיהיה בהצלחה לכולם
* אלירן   28/04/13 | 16:28
53. ל35
איזה חמודה את אם הייתי סטרייט הייתי מתחתן איתך
* מאור   28/04/13 | 16:27
52. חוצפה!! אם מפריע להם שיש הומואים
אז שהם יעברו בחזרה מאיפה שבאו!
* גל   28/04/13 | 16:23