ריהאנה בהופעה בניו יורק מאי 2013 (צילום: Mike Lawrie, GettyImages IL)
מגיעה, וזה סופי. ריהאנה | צילום: Mike Lawrie, GettyImages IL

הופעתה השנייה של ריהאנה בישראל הוכרזה הבוקר רשמית במסיבת עיתונאים. ריהאנה, מכוכבות הפופ הגדולות בעולם, תוופיע בפארק הירקון בתל אביב ב-22 באוקטובר הקרוב, אחרי שתסיים מסע הופעות עולמי מפרך של ה"Diamonds Tour" באמריקה, אירופה ואוקיאניה. לארץ היא תגיע ישירות מדובאי. מופע החימום לריהאנה ככל הנראה ישראלי, מתוך אופציות שיוגשו לריהאנה ומנהליה.

מכירת הכרטיסים למופע של ריהאנה תחל ביום חמישי, 27 ביוני בשעה 18:00 דרך אתר "קופות תל אביב" www.2207.co.il או בטלפון: *2207. מחירי הכרטיסים: דשא (עמידה): 369 ש"ח, VIP (ישיבה): 1,380 ש"ח, גולדן רינג (עמידה): 1,450 ש"ח. בסך הכל יועמדו למכירה 50 אלף כרטיסים.

המפיק לא חושש מאיחורים וחומרים: "הכל רכילויות"

ריהאנה צפויה לשהות בישראל יומיים או שלושה. אחד ממפיקי המופע התייחס לשערוריות שנלוו לאחרונה להופעות שלה ברחבי העולם, כולל האיחורים הרבים, והופעה תחת השפעת אלכוהול (או סמים): "על כל כוכב שנמצא בכותרות נכתבות רכילויות במהלך סיבוב הופעות".

איש יחסי הציבור של המופע, רני רהב, הגיב לאפשרות שריהאנה עומדת בפני קמפיין פרו-פלסטיני שיקרא לה לבטל את המופע ולהחרים את ישראל: "ריהאנה מאוד מתרגשת להגיע לישראל. אם היא רוצה לבוא - היא תבוא. כל מי שמחרים אותנו - אנחנו מאחלים לו כל טוב ונחרים אותו בחזרה".

תהיה זו הופעה שניה לריהאנה בארץ, אחרי שכבר הופיעה באיצטדיון בלומפילד באפריל 2010. בשלוש השנים שחלפו מאז התעצמה ריהאנה ממעמד של כוכבת בינונית למעמד של סופרסטארית, כוכבת-על, שנמצאת היום בשפיץ העולמי לצד ביונסה. ריהאנה נבחרה ב-2012 ל"זמרת השנה" בכל מצעד אפשרי בישראל, כשהלהיט הענק שלה Diamonds מתוך מאלבומה ה-7 במספר "UNAPOLOGETIC", נבחר ל"שיר השנה" בכל המצעדים.

השכר של ריהאנה: 2 ורבע מליון דולר

הבאתה של ריהאנה לארץ כרוכה בתשלום ישיר של כ-2 ורבע מליון דולר (כ-8 ורבע מליון שקלים) לזמרת ולמנהליה. בנוסף, ההפקה הישראלית נתקלה עד כה בקשיים מצד הרשויות בארץ - בפעם הראשונה בגלל הבחירות המוניציפליות שיתקימו באותו תאריך, ובפעם השנייה ובגלל הסכמים שחתמה עיריית תל אביב מול תושבי האיזור, אודות הרעש הסביבתי.

את ריהאנה מביאים לארץ "בלוסטון הפקות" של שי מור-יוסף, קבוצת פלס בראשות גיא בסר וסוכנות "Bookmark" של יונתן שנקר ודדי ניצני, בשיתוף Live Nation Global Touring.