רגע אחרי הגמר שהסתיים עם ישראל במקום השלישי, נחשפים נתוני הצפייה של נועה קירל בטיקטוק, ולפחות באפליקציה הסינית, הזמרת הישראלית מגיעה לטופ (כמעט). 76 אלף סרטונים נוצרו עם שימוש בסאונד של "יוניקורן", יותר מהשיר השוודי, Tattoo, והשיר הפיני, Cha Cha Cha, ביחד. היחיד שצבר יותר שימושים באפליקציה הוא מרקו מנגוני, הנציג האיטלקי, שמהסאונד של שירו Due Vite נוצרו 110 אלף סרטונים.

במסיבת העיתונאים שקיימה אחרי חצי הגמר הראשון, סיפרה קירל כי היא "מתחילה להרגיש את הכוח של האירוויזיון", והכוח הזה התבטא גם בחשבון הטיקטוק שלה, שטיפס ב-150 אלף עוקבים חדשים מאז חודש אפריל והביא אותה למספר מרשים של 1.1 מיליון עוקבים (מעט פחות מחשבון האינסטגרם שלה, שם יש לה 1.6 מיליון חדי קרן נאמנים).

גם ביוטיוב המספרים לא מאכזבים: ביצוע הגמר של נועה ל"יוניקורן" הגיע תוך 14 שעות (נכון לכתיבת שורות אלו) ל-1.3 מיליון צפיות, שנייה רק לפינלנד (2.4 מיליון צפיות) ושוודיה, המנצחת (5.3 מיליון צפיות). בספוטיפיי הגיע חד הקרן ל-7.3 מיליון האזנות, שני רק ללהיט המקומי "פנתרה". יוניקורן זכה גם לרמיקס רשמי, מרקיד ומרגש מדיג'יי רותם מנסנו שנפצע בפיגוע בת"א.