אין תמונה
שרי גבעתי, עטיפת EP הבכורה

שרי גבעתי מוציאה את E.P הבכורה "The Monkeys Are Here". גבעתי, אחת מתגליות השנה במוזיקה הישראלית, כתבה והלחינה את כל שירי האלבום (פרט לגרסת כיסוי אחת) ובחלקם אף השתתפה בעיבוד ובהפקה המוזיקלית.

ה-E.P החדש בהפצת "פליי רקורדס" כולל בתוכו שישה שירים: "Into Your Heart", "Paris" (בגרסה באנגלית), "Darling" (בגרסה באנגלית), "Guns", "Losing", וגרסת הכיסוי ללהיט "Grenade" של ברונו מארס בביצוע של גבעתי בו היא מנגנת בפסנתר. מתוך ה-EP החדש מוציאה גבעתי להשמעה מיוחדת כאן ב-mako את השיר "Guns" שלא יוצא כסינגל רשמי.



בשנה האחרונה הוציאה שרי גבעתי את הסינגל "Into Your Heart", אותו כתבה והלחינה עם ג'ונה ג'ונסון. השיר עבר את ה-130 אלף צפיות ביוטיוב, הגיע למספר הורדות מרשים ב- Itunes והושמע בתחנות רדיו אמריקאיות. בקליפ "Into Your Heart" עוברת גבעתי תהליך נפשי של בריחה מעצמה ונמרחת בדם.

שירי האלבום


במקביל לעשייה המוזיקלית בארץ השתתפה שרי גבעתי ב-E.P שיצא בחו"ל עם בהפקת מייקל וואנמאקר. מתוך האלבום נבחר השיר "When You Dreaming" שגבעתי שרה ואף כתבה לו את המילים, להיות שיר הנושא של הסרט "HauntingIn Georgia".

הישג מרשים נוסף נרשם כאשר השיר "Can You Hear Me" מתוך אותו E.P נבחר לפס-קול של משחק הווידאו השני בגודלו בעולם "The Sims", למהדורה המיוחדת "The Sims 3 Supenatural", פס-קול בו משתתפות גם לילי אלן וקייטי פרי.

בימים אלה שרי גבעתי ממשיכה להופיע ברחבי הארץ. מופע השקת האלבום יתקיים במוצאי שבת, 3.11 במועדון "האזור" בתל אביב.

>> שירי מימון מדברת על סקס, סמים, אלכוהול, התמוטטות נפשית ונינט טייב