אין תמונה
"במוזיקה המזרחית עושים היום אלבומים בשביל חתונות. זה לא מעניין". סינואני ג'וניור

גל סינואני, 22, בנו של הזמר אבי סינואני וזמר בזכות עצמו, עומד להוציא אלבום בכורה, אחרי שבע שנים של הופעות על במות, מגיל 15. אחרי שלושה שירים שהוציא מהאלבום המתקרב, שהיו בסגנון ים-תיכוני-קצבי, מוציא סינואני בלדה שקטה בשם "אין אחד שלא נפגע", שכתב והלחין חמי רודנר, שגם מתארח בהקלטה.

החיבור בין סינואני לחמי רודנר נוצר דרך האב, אבי סינואני, שהתארח לפני כשלוש שנים בתוכנית הטלוויזיה "מרגיש בבית", שהגיש רודנר בערוץ 2. בין סינואני האב לרודנר נולד קשר ידידות אמיץ, שמוביל כעת גם לשיתוף פעולה מוזיקלי.

"חמי הוא יוצר מוכשר וזמר ענק שכתב שני שירים לאלבום החדש שלי", אומר גל סינואני (הבן). "הוא יצר עבורי בלדה אינטימית ויפה שהתחברתי אליה, היא מאוד מצאה חן בעיני, אהבתי אותה כבר מהתחלה. אני גם מאוד מרוצה העבודה שעשו בעיבוד ובהפקה איתי זילברשטיין ומאיר עמר ("נערי רפול"). אני חושב שהצלחתי בשיר הזה, הוא יצא לטעמי, יצא יפה. אני מכוון, יורה ומקווה לפגוע".

"להיות זמר ים-תיכוני או לשיר בלדות פופ זה שני סגנונות שונים"

-אתה מופיע כבר שבע שנים, ורק עכשיו מוציא אלבום ראשון.
"מבחינת ניסיון על במות אז באמת אני מופיע הרבה, עם אבא שלי ובלעדיו, גם במועדונים ים-תיכוניים, גם בהופעות סגורות של ועדי עובדים ואירועים וגם בדאנס-ברים בתל-אביב שזו האופנה החדשה, לעשות 'פריצה' של חצי שעה או שעה באמצע הלילה.

"לגבי האלבום זה פשוט לקח לי זמן. אני פדנט שחייב להתחבר לשיר וששיר יתחבר אליו ויישב עליו. אם זה לא קורה אני לא שר אותו. לכן לקח זמן עד שמצאתי את השירים הנכונים. חוץ מזה מה שמתבשל לאט הוא יותר טעים, לא?".

-יש מבחינתך הבדל בין להיות זמר ים-תיכוני לבין ללכת לכיוון של בלדות פופ?
"אלה שני סגנונות שונים, יש הבדל. הדיסק שלי מעניין כי יש בו כל מיני סגנונות וכל שיר מכוון לקהל אחר. זה כדי שיהיה מגוון ומעניין, לא שטאנץ דבר אחד, כי להיצמד רק לסגנון אחד בשלב מסוים זה מתחיל לשעמם. לדעתי אני מנסה לעשות משהו חדש".

-לפעמים נדמה שהמוזיקה הים-תיכונית מתמקדת בחתונות ושמחות.
"זה כבר יותר מדי מסחרי לדעתי. אתה עושה אלבום בשביל להופיע בחתונות ואתה משתדל יותר מדי בסוף זה לא קורה. אם רוב השירים שלך הם כאלה זה לא מעניין גם. יש הרבה דברים שאני כתבתי באלבום ואני מנסה לסדר את החומר שיהיה נגיש לקהל יותר רחב".

"אפשר לשיר על מה שקורה במדינה, אבל עוד לא חשבתי לעשות את זה"

-אתה רואה מה הולך במדינה, כותב גם על מצוקות?
"
יש הרבה דברים שכואבים במדינה ומפריעים. אנחנו מדינה של חדשות ומה שאתה רואה בחדשות פשוט כואב לך ואתה לא יכול לעשות כלום. אפשר לשיר על זה שירים, אבל בינתיים עוד לא חשבתי על לעשות דבר כזה".

-תארח את חמי רודנר בהופעות?
"למה לא, בכיף. יש סיכוי ענק שזה יקרה למרות שזה עוד לא מתוכנן. זה רעיון ענק וזה גם יקרה אני מאמין. בינתיים הוא בא אלינו הביתה לחזן גת. אנחנו גרים ברמת-גן תבוא גם אתה".

-תגיד, זה סינואני או סינוואני?
"נגעת בנקודה רגישה כי כל הזמן מתבלבלים וזה מעצבן. זה 'סינואני' עם ו"ו אחת, לא שתי ו"וים ולא עם בי"ת, ואומרים את זה כמו האות V, לא כמו האות W".

עוד במוזיקה:

פיית' נו מור ו-MGMT יופיעו בחסות "ועידת מוזיקה" של הייניקן

רמי קליינשטיין הוציא את הקליפ ל"שיר חשוף"

ביקורות: האלבום החדש של גרין דיי מצויין. גיא מר אירח את תומר יוסף, קרולינה ומירה עוואד בהשקת אלבומו. צמד "קרוסלה" במופע רוק שהוא חובה.

אבי בר בסינגל בכורה, דין דין אביב מגיחה לבמה, סקרלט ג'והנסון תוציא בספטמבר עוד אלבום.