עם אלבום בכורה כסולן והלהיט "אין לי מה להתלונן", שמושמע ברדיו, יצא גיא מר לסיבוב הופעות משלו. מר הוא חבר עתיר זכויות בדג נחש, אבל במהלך די אמיץ בחר כמעט לנתק את המופע שלו מהרקורד המפואר של הלהקה. בהופעה חגיגית עתירת אורחים שהתקיימה אמש בבארבי תל-אביב בחר מר (כמעט לגמרי) שלא לארח את שאר חברי "הדג" בחגיגה שלו והקפיד שלא לבצע אף שיר של הלהקה, למרות שהוא אחראי לכתיבת חלק מהלהיטים, כאומר: זאת המסיבה שלי כאמן סולו, תאהבו אותי בתור מי שאני בלבד.

המהלך הזה של מר הוא בחירה בין צל"ש לטר"ש. מדובר באתגר לא פשוט לאמן שאומנם מחזיק בכמות לא מבוטלת של שעות במה וחימום קהל, אבל הפעם ניצב לבדו במרכז המסיבה. הוא בחר לנגן רק את שירי האלבום, אפילו ללא קאברים מתבקשים, עוד בחירה שלא עשתה לו חיים קלים.

אלבום ההיפ הופ המגניב הפך למופע fאנקי רוק מוצלח

הקהל האוהד (בכל זאת, הופעה חגיגית) נאות לפנייתו של הפרפורמר, עקף את השולחנות הגמלוניים והתקרב לבמה כדי לרקוד ולהתנועע לצלילי ההרכב, למרות העובדה שחלק ניכר ממנו לא הכיר, מן הסתם, לעומק את אלבום הבכורה הטרי. זרותם של השירים החדשים הקשתה על ניסיונות הסינג-א-לונג של מר, ואולי כדאי לו לוותר עליהם בשלב מוקדם כזה של הסיבוב, כי כנראה שכאן באמת "זה לא ברוקלין".

למרות הכל, המופע בבארבי הצליח להרים יפה מאוד את שירי האלבום לבמה והפך את אלבום ההיפ-הופ המגניב למופע fאנקי ולעיתים אפילו fאנק-רוק מוצלח למדי. עם מר ניגנו בן הנדלר מ"בלקן ביט בוקס", שגם הפיק את האלבום (בס) גידי רז (גיטרה וסמפלרים), אביב כהן (תופים). הם דילגו משיר לשיר באלגנטיות מלאת גרוב, שלא אפשר לעמוד בשילוב ידיים מבלי שאיזה איבר בגוף ידלג לפי הקצב.

"זה ממש כמו חתונה, רק בופה אין"

ראשים עתירי ראסטות עשו צלליות גדולות על קירות המועדון וככלל היתה לאורך הערב תחושה של מסיבה. אומנם לא מפוצצת, אבל מלאת אנרגיות ושמחה, כשקטעי הקישור של כוכב הערב סייעו לשמירה על אווירה משעשעת: "זה ממש כמו חתונה, שכרנו צלמת, שכרנו וידאו - רק בופה אין".

למרות שבדג נחש הוא רק אחד מכמה סולנים, גיא מר הוא פרונטמן מצוין ומיומן שנע בביטחון מוחלט על הבמה. הוא עובר בין גיטרה חשמלית לסמפלר, תוך תפעול סטנד מיקרופון סורר. רגעי השיא היו אלה בהם אחז בגיטרת הפנדר וניגן עם ההרכב fאנקי-רוק מגניב ומקפיץ, שמזכיר לא מעט דברים טובים כמו הרד הוט צ'ילי פפרז. התלבושת החיה ונושמת הזאת החמיאה במיוחד לשירי האלבום, המסומפל לעילא.

"אני ואתה" עם מירה עוואד - ביצוע יפה לשיר מגושם

גם אירוח שלל החברים שהשתתפו באלבום הבכורה עזר מאוד להרים את המופע. קרולינה ביצעה עם מר ולהקתו את "ילדים היינו" החמוד מאוד והראתה לכל מי שנרדם בהופעות של "הבנות נחמה" את הצד הגרובי מלא הנשמה שלה, אותו היא שומרת בדרך כלל להרכבים אחרים שהיא מובילה.

מירה עוואד, הישר מהאירוויזיון במוסקבה, לבושה בצבעי אדום-שחור כמיטב מסורת המעצמה הסובייטית לשעבר, ביצעה עם מר את "אני ואתה". מדובר בשיר המסמפל את הפראזה של הגיטרה מ"אני ואתה נשנה את העולם" של איינשטיין וגבריאלוב ומנסה להתמודד עם נושאים פוליטיים כבדים כמו דו-קיום, בצורה מעט מגושמת ולא מאוד מעמיקה. עם זאת, הביצוע היה יפה, עוואד ומר דילגו בין ערבית לעברית בחינניות ולרגע אחד בבארבי בתל אביב אולי האמנו שבכל זאת יש סיכוי לעתיד טוב יותר.

הופעה של כיף נטו לרגליים ולנשמה

אורח נוסף היה תומר יוסף ("בלקן ביט בוקס"), שביצע עם מר את "סללנו את הדרך", שיר מוצלח יותר מהאלבום. אחרי הביצוע חנך תומר יוסף שיר חדש, מאלבום הסולו שלו שבדרך, עם הפזמון המגניב למדי: "יו אס איי-זה באסה", שיר בו הוא מתבאס, כנראה, מכך שהאמריקאים לא נתנו לו ויזה. גם יוסף ניסה, בהצלחה חלקית, לסחוף את הקהל לשיר עמו את הפזמון הקליט.

בהדרן הצטרף "הראפר המהיר בארץ" אורטגה ויחד עם קרולינה נתנו לקהל את בעיטת הסיום. מדובר, לסיכום, במופע בכורה ראוי של אמן ראוי, שיצא, או דילג לרגע, לדרך עצמאית ובעיקר מדובר בשעה של כיף נטו לרגליים ולנשמה. יאללה מסיבה.