אביב גפן, רוק עצמאות (צילום: דרור נחום)
איפה שיצטרכו אותי אני בא. אביב גפן | צילום: דרור נחום

אביב גפן הגיע לאולפן "רדיו תל אביב" 102FM והתראיין לתוכניתו של יונתן ריגר "סמול טוק", שם התייחס לאמירה של מרגלית צנעני על הסיסמה שלו "רוצים שינוי", אותה כינתה "שטויות" ו"סיסמה מטופשת", במסגרת הביקורת שמתחה על המחאה החברתית שהחלה באוהלים.

"זכותה של מרגול לחשוב שהסיסמה 'רוצים שינוי' מטופשת, ואולי היא באמת מטופשת. זו דמוקרטיה, מאה אחוז. אז מה, נגיד שזה חרא סלוגן, בסדר?".

"מרגול היא מצחיקה והיא אחלה בן אדם ומותר לה", אומר אביב  גפן בסלחנות. "אבל עכשיו זה לא הזמן לפילוג, אני מכבד אותה מאוד, היא מצחיקה ומקסימה ואני עצמי הייתי שותף בכמה תוכניות שהיא היתה בהן, אבל לפי דעתי זה לא הזמן כרגע...

בהמשך גפן מפתיע את ריגר עם המוצא שלו: "כל העניין של העדות... אני בכלל חצי סורי, אני חצי מזרחי, אין מה לעשות. כל הימין ושמאל זה בכלל עכשיו לא רלוונטי עכשיו אסור להתפלג. הם מתים שנתפלג. אני רוצה לראות את כל המגזרים שמה - חרדים וחילונים, מזרחים ואשכנזים, כולם, וכולם מגיעים לשם".

"בשבת הקרובה אני אהיה בכל מקום שיצטרכו אותי. ירושלים, באר שבע, ץל אביב , חיפה אשדוד, איפה שצריך אני שם. כשהופעתי בירושלים בעצרת וצעקתי 'רוצים שינוי', ועשרת אלפים איש צעקו 'כן' - זה היה מהרגעים המרגשים בחיי".

>> שירי המחאה המזרחיים; שירי המחאה של הרוק