גילוח שיער גוף. יש עדיין לא מעט נשים (וגברים) שעושים זאת באולד פאשן וויי: סכין גילוח, סבון ומים. לכאורה פעולה פשוטה כמו 1+1, אבל בפועל – תורה שלמרת שהיא לא מסובכת, קל מאוד לטעות בה. עוד אופציה לא לטעות היא להפסיק לגלח, כי שיער גוף הוא דבר יפה וטבעי ומספיק עם משטור הגוף המעיק הזה. אז עד שתשתחררו משטיפת המוח שעשו לכן, לפחות כדאי שתימנעו מהטעויות הנפוצות האלה. 

>> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

אתן חולקות סכינים

בגדול, את לא צריכה סכין בצבע ורוד, אלא אם כן כמובן מצאת את המותג שעובד בשבילך הכי טוב. בפועל, גם סכין גילוח שמשמש את הגבר יעשה את העבודה. יש כמובן כמה סוגים שונים של סכינים גם לאזור האינטימי שעוצבו בהתאם למבנה הנשי, אבל בכל הנוגע לרגליים ולשחי, גם הסכין הגברי נכון לך. ועם זאת, אל תחלקי בשום אופן סכין עם בן הזוג. זו דרך קלה מאוד להעביר חיידקים האחד מהשני, בטח ובטח כשמדובר בתער שעלול לפצוע. שנית, שימוש באזור גדול כמו רגליים עלול לגרום לתער להפוך קהה ופחות לשרת את אזור הזיפים החזקים של הגבר. עשו הפרד ומשול והמשיכו במערכת היחסים ביחד.

הכי כיף לגלח באמבטיה (צילום: Shutterstock/RossHelen)
עשו זאת בערב ובסוף המקלחת | צילום: Shutterstock/RossHelen

אתן מגלחות על עור יבש

גילוח רגליים יבשות נטולות קרם גילוח מגביר את הסיכון לגירויים, גירודים וצמיחה לא נכונה. כמו כן, אל תגלחו את אותו אזור כמה פעמים. נתקעתן בלי גישה למים ואתן חייבות לגלח? נסו להשתמש בסבון או אפילו מרכך שיער לפני שתעבירו ויש של תער.

אתן לא דואגות לרגע שאחרי

גילוח זה סיפור של לפני ואחרי: שימון העור לפני הגילוח חשוב אך חשוב גם להקפיד על הענקת לחות לאחר הגילוח. אם אתן מעוניינות ברגליים חלקות, מרחו קרם לחות על בסיס קבוע. טיפ נוסף הוא פילינג לעור. ניתן להשתמש במברשת יבשה כל שלושה ימים ובכך למנוע את היווצרות השערות שצומחות מתחת לעור בעקבות הגילוח.

צלוליט  (צילום: jupiter images)
חשוב ללחח את העור גם אחרי הגילוח | צילום: jupiter images

אתן עושות את זה במקלחת בוקר

לדברי המומחים, הזמן הטוב ביותר לגלח רגליים הוא לפני השינה, מכיוון שכאשר אנו ישנות רגלינו מתחממות ומתנפחות מעט, מה שגורם לשערות לסגת חזרה לזקיקיהן. אם תעשו זאת בערב, תתעוררו בבוקר עם רגלי משי.

אתן מגלחות בתחילתה של הרחצה

ואם כבר מקלחת/אמבטיה, טעות נפוצה נוספת היא לעשות זאת ממש בהתחלה. נכון יותר יהיה להמתין לסוף המקלחת, כאשר העור חם יותר, הנקבוביות פתוחות ושיער הרגליים רך ומוכן לפעולה.

אישה מתגלחת (צילום:  Vladimir Sazonov, shutterstock)
גם סכין "גברית" תעשה את העבודה | צילום: Vladimir Sazonov, shutterstock

עוד ב-mako בריאות:
>> המשקה שמפחית סטרס ומונע ריח רע מהפה
>> מצאנו טריק מושלם לאכול פחות פחמימות
>> מחקר חושף: זה התסמין המובהק ביותר לקורונה

אתן לא מחליפות את התער בזמן

סכין גילוח הוא לא החבר הכי טוב שחשוב להישאר אליו נאמנים פור לייף. הדרך הטובה לדעת מתי לשחרר אחד ולרכוש חדש הוא להבין בלהבים. כאשר הם מתחילים להרגיש עמומים או לא נוחים, זה הזמן לפרוש. לרוב זה קורה אחרי 5-10 גילוחים.

אתן מאחסנות את הסכין בחדר האמבטיה

תער צריך מקום יבש שמונע מחלודה להצטבר ומחיידקים להידבק ללהבים. כך הסכין יזכה לחיי מדף ארוכים יותר. אם הלהב נעשה קהה או חלוד, זה הזמן לזרוק אותו.