מרינה סאטי, המתמודדת היווניה באירוויזיון 2024, הכעיסה רבים ובצדק: במסיבת העיתונאים שהתקיימה אחרי חצי הגמר השני ביום חמישי האחרון, סאטי העמידה פנים שהיא ישנה בכל פעם שעדן גולן דיברה וענתה לשאלות העיתונאים. עכשיו, אחרי שרבים ממולדתה וממדינות אחרות גינו את ההתנהגות חסרת הבגרות שלה, היא הגיבה לדרמה - עם התחמקות די מוחלטת מאחריות לכל הסיפור.

"לגבי העניינים שהיו היום, לא ידעתי שזה הגיע לכאלה מימדים, כי כל היום הייתי בחזרות והטלפון שלי היה כבוי", אמרה סאטי בפתח דבריה בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. "מה שאני רוצה להבהיר הוא שאני לא התכוונתי לפגוע באף אחד. אני חושבת שכל הימים האלה שאנחנו כאן, אני וכל המשלחת היוונית, הביאו אנרגיה אותנטית לקהילה ושמחה בכל מקום שאליו הגענו", טענה.

"אנחנו כאן בשביל המוזיקה, והגענו למטרה שלנו. נגיע לגמר ונעשה את כל מה שאנחנו יכולים. תודה לכולם על התמיכה והאהבה", סיכמה. בקיצור: לא אמרה שום דבר על עדן גולן, על ישראל, או על ההתנהגות שלה, רק שיחררה הצהרה כללית של "לא התכוונתי לפגוע, היינו אותנטיים". בטבלת ההימורים של האירוויזיון היא נמצאת כעת במקום התשיעי , 7 מקומות מתחת לישראל.

סאטי חטפה ביקורת גם ממתמודדת עבר של תחרות האירוויזיון: מנואלה בראבו, שייצגה את פורטוגל באירוויזיון 1979. "שימו לב להתנהגות חסרת הכבוד של הזמרת היווניה בזמן שעדן גולן (ישראל) דיברה במסיבת העיתונאים. בושה!" כתבה בראבו בחשבון הפייסבוק שלה.