טייריס גיבסון (צילום: Dimitrios Kambouris, GettyImages IL)
לא רוצה להוציא את הילדים מבתי ספר פרטיים. גיבסון | צילום: Dimitrios Kambouris, GettyImages IL

הו, טייריס גיבסון.. האיש שעושה יותר כותרות מאשר סרטים. אחרי שהספיק לצאת מגה סקסיסטי בראיון מביך (על כך שנשים הורסות את ה"שם למטה" שלהן כשהן עושות יותר מידי סקס) ולהתחנן לאייל גולן (!) בשם הבת שלו שייתן לה כרטיסים להופעה כי היא מעריצה גדולה - השחקן מחליט לצאת נגד כוכב "מהיר ועצבני", דוויין ג'ונסון.

כן, קצת מטופש לסמן מישהו שהכינוי שלו זה "דה רוק" והוא במקרה אחד הכוכבים הכי אהובים בהוליווד כרגע, אבל כמו שהספקנו להבין עד עכשיו - גיבסון הוא לא בדיוק הבמבה הכי צהובה בשקית. כזכור, זאת רחוקה מלהיות הפעם הראשונה שמתחיל לו פיוד בין הקולגות ל"מהיר ועצבני" - מישל רודריגז איימה לאחרונה לעזוב את הפרנצ'ייז במידה ולא יראו יותר כבוד לדמויות נשיות בסרטי הסדרה, וגם דה רוק עצמו, על פי השמועות, כינה את וין דיזל "פחדן עלוב" בפוסט אינסטגרם.

אז מה הסיפור של גיבסון? ובכן, הכל התחיל עם הידיעה על כך שכוכבי "מהיר ועצבני" דוויין ג'ונסון וג'ייסון סטייתם יקבלו סרט ספין-אוף משלהם לדמויות הובס ודקארד (בהתאמה), וכך שיציאת הספין-אוף עשויה לדחות את יציאת "מהיר ועצבני 9". לפני שלושה ימים, דה רוק הגדיל לעשות והעלה לעמוד האינסטגרם שלו תמונה בה הוא חותם (באופן רציני מאוד) על מסמכים, לצד הכיתוב "נשק סודי. הרבה פגישות פרודוקטיביות ועסקאות עסקים". 

Secret weapon. Many productive meeting and bussiness deals....

A post shared by DWAYNE JOHNSON (@dwayne_johnson._) on


זה כנראה הספיק בשביל להפעיל את הטריגר של גיבסון. האחרון פירסם אתמול (ג') מונולוג נרגז/מאוכזב בעמוד האינסטגרם שלו, ובו הוא פותח כמובן בליטוף עם ההבהרה ש"בחיים לא תהיה לו בעיה עם כוכב הקולנוע הענק הזה, הוא כמו אח שלי" אבל לא מחכה עם הסטירה יותר מדי ומבהיר שהוא שנא את החידוש שלו ל"משמר המפרץ" (זה בסדר, כולנו), אבל מנסה ללטף שוב כשהוא מספר כי שכר שני אולמות לכל הילדודס שלו וחבריהם מבתי הספר הפרטיים בהם הם לומדים כדי לצפות ב"מואנה" ("הופתעתי שאתה יודע לשיר כל כך טוב"). ואז הוא התחיל לפתוח (ולפתוח, ואז לפתוח עוד קצת).

"אני בסך הכל מנסה לתפוס אותו כי הוא לא מחזיר לי טלפונים לגבי סרט הסולו הזה של הובס, אני רוצה שתצלם אותו רק לא עכשיו, כי תאריך היציאה של 'מהיר ועצבני 9' כבר הוכרז ואנחנו לא יכולים לאכזב את המשפחות שלנו ואת מעריצי 'מהיר' באף צורה עם דחיית הסרט... לא ראית איך 'מהיר ועצבני 8' הצליח? זה כי הכרזנו על תאריך ושמרנו עליו. תחזור אליי דוויין... אני עושה את זה רק בשביל המשפחות שלנו, כדי שנוכל להשאיר אותם בבתי ספר פרטיים... שאלוהים יברך אותך אח יקר".

#Tyrese is still trying to get #DwayneJohnson to hear him out but it looks like Dwayne still has him on read ��

A post shared by The Shade Room (@theshaderoom) on


הוא ממשיך ומזכיר שהוא אף פעם לא עושה את הדברים הללו בפומבי, ושברגע שג'ונסון יחזור אליו הוא ימחק את ההודעות. מאז ההודעות נמחקו, אך כנראה לא בגלל שדה רוק ענה לו. גיבסון העלה תמונה של השניים יחד לאינסטגרם וכתב: "אני לא מדבר על זה באימיילים, אחי. יש לך את המספר הסלולרי שלי, תתקשר אליי". האם אנחנו מתעסקים כאן עם אקס אובססיבי במיוחד? אמאל'ה.

I don't do email bruh You got my cell same San Diego # hit me

A post shared by TYRESE (@tyrese) on


נכון לעכשיו, דה רוק טרם ענה לו (לפחות לא ברשתות החברתיות), כשבעמוד האינסטגרם שלו מופיעים בעיקר פוסטים שקשורים לסופות ההוריקן שהכו את ארה"ב בשבועות האחרונים, אבל אנחנו נחכה בסבלנות ולו כדי לראות איך הביף הזה ממשיך. "מהיר ועצבני 9" עתיד לצאת לאקרנים ב-19 באפריל, 2019 (בהנחה שהספין-אוף של ג'ונסון וסטייתם לא ידחה אותו).

mako תרבות בפייסבוק