כשאנחנו דנים בפרנצ'ייז סרטי "מהיר ועצבני", מרבית הכותרות עוסקות בוין דיזל, דה רוק, פול ווקר המנוח, ובמקרה הממש טוב - בגל גדות, וגם זה כנראה רק הודות למוצאה הישראלי או הצלחתה כ"וונדר וומן". מי שעוד הבחינה בזה כנראה, אחרי 8 (!) סרטים, היא אחת מכוכבות הסאגה, מישל רודריגז המגלמת את לטי אורטיז, שכעת יוצאת נגד האפליה הנשית בסרטי "מהיר".

רודריגז, שהשתתפה בחמישה מסרטי הסדרה, העלתה השבוע תמונה לעמוד האינסטגרם שלה, עם אולטימטום שקורא ליוצריה להוסיף עוד דמויות נשיות בולטות לסרטים המבוססים על רוב מוחלט של קאסט גברי - מדיזל ודה רוק הנ"ל ועד ג'ייסון סטייתם, טייריס גיבסון ולודאקריס. "מהיר ועצבני 8 יוצא היום בתצורתו הדיגיטלית, אני מקווה שהם יחליטו להראות קצת אהבה לנשים של הפרנצ'ייז בסרט הבא, או שאני פשוט אאלץ לומר שלום".

F8 is out digitally today, I hope they decide to show some love to the women of the franchise on the next one. Or I just might have to say goodbye to a loved franchise. It's been a good ride & Im grateful for the opportunity the fans & studio have provided over the years... One Love

A post shared by Michelle Rodriguez (@mrodofficial) on


אמנם השחקנית קיבלה זמן מסך וסצנות אקשן לא מעטות במהלך הסרטים המדוברים, אך היא מעולם לא תפסה מקום בעלילות הראשיות של הסרטים, אלא רק בסיפורי צד הקשורים לבן זוגה על המסך, וין דיזל. אפשר לקוות שאולי עם התוספת של הלן מירן ושרליז תרון - ייראה שינוי ניכר בעניין.

mako תרבות בפייסבוק