הפעילות הגופנית היחידה במסיבת רווקות טיפוסית היא הפעלת שרירי הלסת בזלילת פחמימות למכביר תוך כדי לגימה עם החברים ג'וני ווקר וג'ק דניאלס. אך לאחרונה התגלה כי זן חדש של מסיבות מתחיל לתפוס תאוצה: הכירי את  מסיבת כושר לרווקות. לפי הבשורה מאמריקה, יותר ויותר נשים רווקות מחליטות להמיר את החינגה המסורתית רוויות האלכוהול, בחוויה ספורטיבית ונוטפת זיעה. השוס החדש הוא לסיים את השינה באלכסון בשיעורי יוגה, עיצוב וספינינג. אנחנו מזיעות רק מהמחשבה.

אין תמונה
בנות, אני מזה שמחה שבאתם לקרוע איתי את התחת במסיבת רווקות

לקחת נשימה עמוקה ליום הגדול

מכון כושר בניו יורק המציע לכלה וחברותיה חבילת אימוני Core Fusion (שיעורים העובדים על שרירי הליבה), מדווח כי בחודש האחרון אירח ארבע מסיבות רווקות, והביקוש רק הולך וגובר. מרכז יוגה ברוד איילנד הציע שנה שעברה חבילה מיוחדת למסיבת רווקות יוגיסטית, וע"פ הניו יורק טיימס, הביקוש למסיבות אלו שולשו בחלוף השנה האחרונה. בלוס אנג'לס הוקמה חברה בדיוק לעניין זה הנקראת "יוגה לחתונות", עם הסלוגן הקליט: "לקחת נשימה עמוקה ליום הגדול". החברה מציעה שיעורים פרטיים, ובעיקרם תנוחות "פותחות לב" (למשל, תנוחת הקוברה).

הטרנד בעצם מבקש לתפוס שתי ציפורים במכה אחת: גם מרזים וגם נהנים. לגבי ההרזייה – אנחנו מסכימות. הקטע של ההנאה קצת הצליח לבלבל אותנו. מה שכן את יכולה לעשות, הוא לשלב בין העבודה הקשה לפלז'ר כמו שעשתה אליסון לוק בת ה-29 . אחרי שיעור המשלב פילאטיס, ריקוד ומשקולות, שילבה הכלה הטרייה גם משתה לכל חברותיה: תחילה הזרימו גלונים של מים למניעת התייבשות, ולאחר מכן התפנקו הבנות בשמפניה וקאפקייקס. הלו"ז לאחר מכן היה, כמיטב המסורת, מניקור- פדיקור-סושי. אנחנו היינו מוותרות על הסשן הראשון וקופצות ישר לשלב הסויה.

לא מוותרות לעצמן עד היום הגדול

כלה וחברות במסיבת רווקות עם כוסות שמפניה (צילום: jupiter images)
אנחנו יותר בעניין של ישיבה וזלילה | צילום: jupiter images

רוב הכלות אינן רוצות להוריד לטמיון את כל מאמציהן לרדת במשקל לפני החתונה. "אם את כל כך מתאמצת לרדת במשקל, למה לא לחשוב על הכושר כחלק מהחגיגה?" תוהה קייסי פרמונט קרואו (27) שחגגה עם חברותיה בשיעור ספינינג אנרגטי. "בגלל שהיינו אחרי אימון, אף אחת מאיתנו לא הרגישה רגשות אשמה כשבהמשך הערב אכלנו ושתינו". אחרי הכל, יודעת כל בחורה שנכחה אי פעם במסיבת רווקות, שמדובר בסעודה עתירת קלוריות שכוללת צ'ייסרים של הוודקה ושלל פחמימות.

ומה עם הישראליות? אם אנחנו כבר בעניין של להזיז את עצמנו, אז לנו יש בעיקר סדנאות ריקודי בטן וריקוד על עמוד, אך עם כל הכבוד, ויש כבוד, אנחנו לוקחות את זה יותר לכיוון של "העצמה נשית" ופחות לכיוון של שריפת קלוריות. ישנן גם מסיבות עבור חובבות אקסטרים שכוללות קיאקים וטרקטורונים. זה אמנם ספורט, אבל הוא תמיד על הדרך, לשם האתגר והחוויה. אנחנו עדיין ממתינות שתגיע הישראלית, ותרים את כפפת הקיקבוקסינג כדי להכניס קצת כושר של ממש למסיבות הרווקות. אנחנו רק מבקשות ממנה שלא תעז להזמין אותנו להצטרף אליה.

מה דעתך? היית הולכת למסיבת רווקות בטרנינג? תני בלייק ושתפי אותנו

>> מחפשת רעיונות למסיבת רווקות? יש לנו בשבילך