את רותם סמדג'ה אנחנו רגילים לראות על רקע הג'ונגל באמזונס, בבגדי השטח שלו שגם הם מוקפדים למדי, אבל כשהוא נכנס למשרדו בחליפה מחויטת ועניבה מגוהצת, נדמה שאין טבעי מזה. גם הבטחון העצמי הגבוה בא לו בטבעיות כשהוא מתייחס להיותו כמועמד מוביל להגיע לגמר הגדול: "זה מרגיש מצוין להיות בין עשרת הגדולים, להסתכל אחורה על מה שעברתי. זו תחושת סיפוק גדולה", הוא אומר, אבל נדמה כי לאחרונה חווה תחושת סיפוק גדולה ונעלה אף יותר. 
 
כשחברו הטוב והוותיק, שלומי דנן, נכנס למשרד, השניים מתלבטים איך יציג את עצמו ולבסוף מכריעים: "שלום, אני שלומי, ואני חצי סלב כי יש לי כליה של סלב", מכריז דנן, ומסביר: "נודע לי לפני שמונה חודשים בערך שאני חולה באיזה חיידק שדורש ממני לטפל מהר בכליות, ורותם גילה שאני זקוק להשתלת כליה. אבא שלו הוא מושתל כליה לשעבר אז הוא מכיר את הנושא מקרוב ולעומק. הוא עזב את הכל, ביטל את כל הפגישות שלו והתמקד כולו במטרה", הוא מספר ומביט בחברו. "היום אנחנו מספרים בדיחות כמו 'אתה משתין עם הכליה שלי, אתה אוכל את זה, אני מפרק את זה'. באמזונס הוא הרי אכל כמה דברים לא כל כך טעימים. אמרתי לו 'מה הבאת לי?'".
התרומה המרגשת של רותם סמדג'ה (צילום: מתוך אנשים, שי לי ליפא אנג'ל ואורלי פלאי ברונשטיין)
מתוך "אנשים" | צילום: מתוך אנשים, שי לי ליפא אנג'ל ואורלי פלאי ברונשטיין
 
היום השניים אכן צוחקים, אבל המצב היה קצת פחות מצחיק לפני ההשתלה: "סתם לשם השוואה - אני באמזונס אכלתי 25 בננות. אם שלומי היה אוכל 2 בננות הוא היה מקפח את חייו. הוא לא היה מוסגל לפרק את הפרי הזה בכלל", מספר סמדג'ה, וחברו מוסיף: "שכחתי איך זה להרגיש טוב בכלל. ואז מתחילים להתרגל מחדש לזה שאתה מרגיש טוב ואתה יכול לאכול הכל".
 
הסיפור המרגש הזה עשוי להפתיע חלק מהצופים ב"המשימה: אמזונס", שדמותו של רותם הצטיירה בעיניהם כזו של אדם אסטרטג ומניפולטיבי ,שלקח על עצמו את תפקיד "האבא" של קבוצת אנקונדה המלוכדת, רק כדי לסלול את דרכו לשלבים האחרונים במסע תוך שהוא מנפה בזה אחר זה את חבריו לקבוצה. "באמזונס אתה פשוט נמצא בסוג של משחק. אין לך שם את הקשרים שלך, את הארנק שלך או את החליפות שלך", הוא אומר היום. "זה היה משחק. בחיים שלי אני באמת אבא, ואני באמת נוהג באחריות".
"נחש, לא נחש, זה שטויות", אומר דנן, ומתייחס לבחירה הקבוצתית ברותם כמייצג את החיה הערמומית. "זה משחק. כשכולם דיברו הוא בא ועשה. הם לא מכירים את רותם. בתכלס הוא הוכיח את עצמו ביג טיים".
התרומה המרגשת של רותם סמדג'ה (צילום: מתוך אנשים, שי לי ליפא אנג'ל ואורלי פלאי ברונשטיין)
מתוך "אנשים" | צילום: מתוך אנשים, שי לי ליפא אנג'ל ואורלי פלאי ברונשטיין
 
גם בתור שחקן ממולח וממוקד מטרה, היה מה שחדר את את השריון המטופח של סמדג'ה במעבה הג'ונגל: "הרגעים הכי קשים היו הגעגועים לבנות ולאשתי", הוא מספר. במהלך התכנית כינה את האחרונה "פרודתי", וסיפר לחבריו למסע כי החליטו "לעשות הפרדת כוחות". כיום המצב שונה, וסמדג'ה אסיר תודה: "הייתה איזו מחלוקת, תקופה זמנית שהתגברנו עליה וטיפלנו בה, והיום אני חי חיים מאושרים עם זוגיות הרבה יותר טובה. השגתי את התוצאה הטובה ביותר, ותודה לאמזונס".

רוצים לקחת חלק באירוע הגמר הגדול? התקשרו למס' טלאול: 03-9411040

>>הצביעו להפתעת העונה ואולי תזכו בחופשה זוגית מפנקת באירופה

 "המשימה: אמזונס": הערב ב-21:00

>>לקטעים בלעדיים עקבו אחר עמוד הפייסבוק שלנו