השלב הדרמטי של ההחלטות ממש מעבר לפינה, כשעתיד חלק מהזוגות של "חתונה ממבט ראשון" (הערב, אחרי חדשות סוף השבוע, קשת 12) עדיין נמצא בסימן שאלה גדול. זוג אחד שהפך את סימן השאלה לסימן קריאה מובהק, זה שניר ומור, כשפורסם בתחילת השבוע שהם מפסיקים את התהליך. מור רדמי, שהגיעה לריאיון אצל "אופירה וברקוביץ'", לצדן של חן ונעם, סיפרה על התקופה הלא פשוטה שהייתה צריכה לחוות מחדש מול מדינה שלמה. "בפרקים האחרונים היה לי לא פשוט, זה דברים קשים שעברתי, סגרתי מאחוריי, ואז הם נפתחים מול כל המדינה פעם ראשונה על המסך".

על אף שהקשר בינה לבין שניר היה נראה חסר סיכוי לאורך רוב העונה, מור מסבירה למה היא דווקא כן בחרה להתמסר לתהליך: "לא רואים הכל, יש הרבה דברים טובים, שבגדול לא מראים אותם. היו המון דברים טובים שלא ראו, המון כיף", ומוסיפה, "אתה יכול להגיד ביי בכל שלב, אבל צריך להבין – אתה עובר כל כך הרבה בשביל הדבר הזה. חודשים של מבחנים, בדיקות. אתה מנסה להבין למה שידכו לך את הבן אדם הזה".

איזה תגובות קיבלת מהקהל?
מור: "מלא אהבה ותמיכה, בעיקר הרמות. זה מרגש בטירוף ועדיין קשה להכיל את כל זה. את הדברים השליליים סגרתי ושמתי מאחורה".

כלה נוספת שעוברת ימים מורכבים ולא פשוטים זו נעם, שהזוגיות שלה עם משה לא מפסיקה לראות עליות וירידות. אבל נעם מצדה לגמרי מבינה למה התאימו ביניהם: "הרבה לא רואים, אבל כן הייתה כימיה, גם מאחורי המצלמות. הוא מתאים לי בהרבה מובנים. שנינו אנשים מאוד עמוקים".

איך ראית את עצמך מהבית?
נעם: "היה לי קשה, זה לא קל. אני יודעת מה עברנו, איזה תהליך ולאיזה עומקים הגענו".

ממליצה על החוויה לבנות בבית?
נעם: "הייתי חוזרת על זה, הייתה חוויה טובה, קשה ולא פשוטה, אבל מעצימה מאוד. קיבלתי פרטנר מהמם ובלעדיו זה לא היה נראה אותו הדבר".

אמא של משה עם המתנה הכי חמודה שיש  (צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12)
"קיבלתי פרטנר מהמם ובלעדיו זה לא היה נראה אותו דבר" | צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12

מבחינתה של חן דריקס הדברים נראים אחרת לגמרי, כשהזוגיות שלה עם יוסי מצליחה לשמור על יציבות ונראית די מבטיחה לקראת שלב ההחלטות. אבל גם היא לא הייתה חסינה מביקורת הקהל, אחרי שביקשה מיוסי את הסיסמה לטלפון שלו, מה שפתח את נושא החטטנות בזוגיות. היא סיפרה: "ביום שאגיע לרצון לחטט בטלפון של אחד מבני הזוג שלי, אז זה סימן לא טוב".

בהתחלה גם תיקנת אותו על העברית.
חן: "אני לא חושבת שזה לא בסדר או הראה איזה פער או משהו אחר. לי זה צרם, אז הערתי על זה".