הפרשה שהתרחשה אתמול (שישי) באולפן של אופירה וברקוביץ', הסעירה את סוף השבוע וממשיכה לגרור אלפי תגובות. שרת התחבורה מירי רגב תקפה את מנחה התוכנית וכדורגלן העבר על התבטאותו מהשבוע שעבר, בו טען בפני ח"כ מיקי זוהר שהליכוד הם "ארגון פשע", ואמרה שאם לא יתנצל בפני הליכודניקים, הוא לא יהיה מאמן נבחרת ישראל בכדורגל.

בין כל התגובות שהציפו את סוף השבוע האחרון, הגיע תורו של ח"כ מיקי זוהר שהתארח בפגוש את העיתונות, וחיזק את דבריה של ח"כ רגב: "ברקוביץ' איבד את זה לגמרי. מצחיק אותי שאדם שכשל בהפועל תל אביב, בראשון לציון ובכל מקום שנגע בו - מתיימר להיות מאמן נבחרת ישראל, ומעז לקרוא לנו ארגון פשיעה? אין טעם להתייחס לאיש הזה, הוא פשוט מביך".

"הוא לא יהיה מאמן נבחרת ישראל", טען חבר הכנסת בפני רינה מצליח, "את חושבת שאין ליכודניקים שאוהדים את נבחרת ישראל? הוא לא ראוי. ברגע שהוא אומר אמירה כזו - הוא לא ראוי יותר לשום תפקיד בענף הספורט, שיישאר בטלוויזיה וימשיך לבלבל את המוח. בסופו של דבר בן אדם שאין לו לגיטימציה ציבורית לא יכול להיות מאמן נבחרת. אם הוא ירצה וההתאחדות לכדורגל תרצה למנות אותו לתפקיד - יש מספיק אנשים שיוכלו למנוע את המינוי שלו. שיתבייש לו".

מחליפה של רגב בתפקידה הקודם, שר התרבות והספורט חילי טרופר, הגיב גם הוא על הפרשה בצאת השבת בעמוד הפייסבוק שלו: "משרד הספורט תחתיי יתנהל באופן ממלכתי וענייני. הפוליטיקאים והפוליטיקה יישארו בצד ומאמן לאומי לנבחרת ישראל ימונה בצורה מקצועית בלבד. שווה לחזור על מה שאמור להיות בסיסי: עמדה פוליטית מסוימת לא צריכה להיות קשורה לתפקיד מאמן הנבחרת. אני מציע לכולם להימנע מכל אמירה שמנסה להתערב בהליך בחירה לתפקיד מקצועי בתחום הספורט".

בנוסף לתגובתו של טרופר, כתב הספורט של חדשות 12, בן מיטלמן, הסביר הערב בחדשות סוף השבוע כי האמירה של השרה רגב היא הפרה חמורה של תקנון פיפא. התאחדות הכדורגל העולמית רגישה מאוד להתערבות פוליטית חיצונית מכל סוג שהיא, ודבר זה יכול לגרור לעונשים כבדים וחמורים על הנבחרות, כמו שהיה בעבר על מדינות שהפרו את עניין זה.

אך עם כל האמירות סביב אותו עימות, שחקן העבר ומגיש התוכנית אייל ברקוביץ', לא מתרגש ואף סיפר הבוקר לאתר וואן כי הוא מתכוון להציג שוב את מועמדתו לתפקיד מאמן נבחרת ישראל: "הלוואי ואני אהיה מאמן נבחרת ישראל, אני מתכוון להציג את מועמדותי פעם נוספת".