הדוגמנית אנסטסיה דיסקאנט, גילתה לתדהמתה שסרטון בו היא נראית מחליפה בגדים בעירום מלא, דלף לרשת. קטע הווידאו שתועד במהלך יום צילום בו השתתפה, הופץ בוואטסאפ והגיע לאתרים למבוגרים בלבד. לאחר שבסוף השבוע דיברה בעילום שם וסירבה להיחשף, הסכימה אנסטסיה להתראיין ל"חי בלילה" בפנים גלויות, כדי להעביר מסר למי שצילם אותה.

"קיבלתי הודעה מפרופיל בדוי בפייסבוק להיזהר מאנשים שאני עובדת איתם ושמנצלים אותי", משחזרת הדוגמנית את הרגע בו גילתה את הסרטון המדובר. "להודעה הזו צורף קישור מאתר פורנו. הייתי בהלם, לא ידעתי איך להתמודד ולהסתכל לאנשים שמכירים אותי בעיניים. שלחו לי צילומי מסך שמראים איך זה רץ בווטסאפ ואת התגובות".לאחר שנפלה קורבן, לאנסטסיה חשוב להעביר את המסר שלכל אחד מאיתנו זה יכול לקרות. "באתי לספר את הסיפור שלי כדי שאנשים יזהרו, זה לא קורה רק לדוגמניות ויכול לקרות לכל אחד, גם בצילומים להריון או חתונה". חלק מהתגובות למקרה שלה ניסו לגמד את העניין בטענה שמדובר בדוגמנית הלבשה תחתונה, אבל אנסטסיה מבהירה: "גם לדוגמנית הלבשה תחתונה יש מה להסתיר. זה המקום הפרטי שלי ואף אחד לא אמור לראות אותו".

>> הטלוויזיה של ישראל: כל מה שצריך לדעת לקראת פיצול ערוץ 2

מוטי בוהדנה, בעל הסטודיו בו צולמה הדוגמנית, מסר בתגובה: "ביום בו הצטלמה אנסטסיה שכר צלם שאני מכיר את הסטודיו. לא שמתי מצלמה נסתרת, בסטודיו מצלמות אבטחה ואף במחסן בו מוחזקת הכספת. בנוסף יש מדבקה גדולה בכניסה המודיעה על כך שהמקום מצולם 24 שעות בהוראת הביטוח. אנסטסיה התלבשה במחסן, לא בהוראתי, אני לא קשור לימי הצילום הללו. הגשתי תלונה בתחנת המשטרה בשביל לדאוג שהסרטון כמו גם פרטי המקרה יועברו לחוקרים, על מנת שיחקרו וימצו את הדין עם מי שאחראי לכל המקרה המצער הזה. באתר בו הועלה הסרטון ניתן לראות מי פרסם את הסרט ואף פרטים אלו הועברו".

עו"ד בנימין מלכא, המייצג את אנסטסיה, מסר: "אנחנו צופים תביעה אזרחית, שבנוסף להליך הפלילי תהיה "פגיעה" בכיס של הפוגע. לא יעלה על הדעת שמי שחטא יצא נשכר ומי שנגרם לה עוול תצא נפסדת. היא לא ידע על קיומה של המצלמה, וגם עצם קיומה מהווה כשלעצמה הילה לתביעה".

ממשטרת ישראל נמסר: "נפתחה חקירה בנושא בעקבות הגשת התלונה. אנו בודקים את כל כיווני החקירה".

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25