זוהר לבקוביץ', יזם וסטארטאפיסט מצליח, עשה את אחד האקזיטים הגדולים בישראל, כשמכר חברה בבעלותו במעל למיליארד שקל. השבוע, הוא חזר לארץ לאחר תקופה בחו"ל ורצה לפתוח חשבון בנק עם הכסף שהיה ברשותו באותו רגע. מדובר על סכום של כ- 3,000 שקלים, סכום, שהוביל לכך שפקידת אותו סניף פשוט "נפנפה" את הלקוח האמיד.

בראיון ל"חי בלילה", הוא סיפר על יחס מזלזל, שנציגת הבנק הגדילה לעשות והמליצה לו לפנות למתחרים. "הפקידה שאלה שאלות, אמרתי לה שמדובר בחשבון פשוט וזה לא מצא חן בעיניה", שחזר לבקוביץ' את האירועים, "תוך כמה דקות היא המליצה לי לגשת לסניף של בנק אחר".

היזם והסטארטאפיסט סיפר שלאכזבתו, התרשם כי לא לכל האנשים מגיע אותו היחס מבחינת פקידת הבנק, שלא שיערה מי עומד מולה. "יכולתי להגיד לה שתעשה גוגל או להוציא אשראי אבל זה לא הקטע שלי. לא רוצים אותי כבן אדם, אני לא רוצה אותם כבנקאים", הוא הסביר מדוע לא הציג את עצמו. "הפקידה אמרה שאצל הבנק האחר יש תנאים טובים ל"אנשים כמוני". מאז שהעליתי פוסט בנושא בפייסבוק, כל הנהלת הבנק מתקשרת אליי בלי הפסקה, אבל אין לי שום עניין איתם. אני רק חושב שמחובתם לתת לכולנו יחס כבני אדם. לאחר מכן כל אחד יקבל כבר תנאים שונים, אבל זה דבר אחר", סיכם לבקוביץ'.

>> הטלוויזיה של ישראל: כל מה שצריך לדעת לקראת פיצול ערוץ 2