בשבת הקרובה עדי הולכת להגשים חלום ילדות ולשיר, בפעם הראשונה בחייה. רגע לפני שהיא עולה לבמה, היא הגשימה עוד חלום וקיבלה כיסא בשולחן השופטים המכובד של כוכב נולד וצפתה מהצד איך זה להיות כוכב נולד.

עדי הביאה איתה סטייל שיפוט ייחודי - היא התרשמה מדברים קצת אחרים ("מה יובי שם בשיער?"), התאכזבה לא תמיד מהדברים הנכונים ("אני מאוכזבת, ולא מהשיר, מזה שרואים רק חלק עליון ואני דפקתי אחלה נעליים") אבל בכל הנוגע להערות היא הייתה קשוחה כמו חבריה לשולחן ("היה נשמע לי קצת כמו שיר ילד בר מצווה").

אחרי שכל הערב דיברה ושפטה, הגיע תורה ושופטי כוכב נולד זכו לשמוע את מוצא פיה, ואולי קצת חבל. "נהדרת, חבל על הזמן" פירגנה דנה, ואליה הצטרף פבלו. ואילו מרגול וצדי לא הירבו במחמאות וגם לא במילים:  "מסכן השיר", אמרה מרגול בלי להניד עפעף ואילו צדי שמר על אופטימיות ואמר ש"תמיד טוב לחלום". רק גל היה פרקטי ואמר: "היא תסתדר, יש לה עבודה". האם זה רמז?

לא רק על השירה קיבלה עדי ביקורת, אלא גם על השיפוט. מה חשבו חברי הנבחרת על השיפוט של עדי, האם הם מעדיפים אותה כסטנדאפיסטית או כשופטת, ובאיזה סטייל השיפוט שלה - מרגול סטייל או גל סטייל? היכנסו לקטע המלא

>> קבלו הצצה לפרק בו עדי מחליטה לשיר

מה זה השטויות האלה?!, שבת ב - 21:30

עוד ב"מה זה השטויות האלה?!": לא יכולים לחכות? צפו בכל הפרקים של "מה זה השטויות האלה?!" ב- mako VOD  |  עדיין לא חברים של עדי אשכנזי בפייסבוק? בואו להתעדכן בעמוד הרשמי של התכנית בפייסבוק  |  רוצים את עדי אשכנזי לסלולרי שלכם? שלל רגעים קורעים אצלכם בנייד