"מה זה השטויות האלה?!" - חוזרת ועדי אשכנזי מגיעה להצחיק אתכם בכל ערב שבת. להזכירכם, אשכנזי ניסתה לכבוש את אמריקה אך ניסיונותיה להצליח בארה"ב לא צלחו - היא נזרקה מהבמה במועדון סטנד אפ אמריקאי, פגשה את הרווק המושלם, התחתנה בווגאס, התגרשה בווגאס, קנתה נשק חם, נכנסה לעימות חזיתי עם חשפנית במועדון ועוד. גם בארץ המצב לא האיר לה פנים - היא פגשה בפוליטיקה של עולם המוסכים וניסתה לחגוג את יום העצמאות ולהגשים בדרך איזה חלום אחד או שניים. 

בפרק הבא, עדי מחליטה לפתוח בקריירה חדשה - היא רוצה להיות זמרת. היא שהבינה שמשהו חסר לה בחיים, שהיא טרם מצאה דרך אמיתית לבטא את עצמה, לרגש את העם, להתחבר אליו מעבר לבדיחה קצרה - היא רוצה לשיר. 

מלאת געגועים לימי בית צבי ומהופנטת ממחזות הזמר, מחליטה אשכנזי להיפגש עם מורה לפיתוח קול בכדי להגשים את חלום הקברט שלה. כבר בשניה הראשונה מקבלת עדי הערות על העמידה, על בליעת רוק ועל הגובה אך היא לא מוותרת ומחליטה להראות למורה למה היא מסוגלת.

מה עוד צפוי לנו העונה? עדי עוד תסתבך עם ליצן, תפחיד ילדים בגן, תחבל במסיבת הפתעה, תהרוס ג'יפ בשווי רבע מיליון דולר, תלך לאיבוד בלילה במדבר, תנסה לסחוט מהרוקח תרופות ללא מרשם ואף תקבל המלצה חמה לכדורים פסיכיאטרים. לסיכום, יש למה לחכות.

להורדת השיר של עדי אשכנזי - לחצו על מקש ימני בעכבר ושמרו ב: save target as

מה זה השטויות האלה?!, שבת ב - 21:30

עוד ב"מה זה השטויות האלה?!": לא יכולים לחכות? צפו בכל הפרקים של "מה זה השטויות האלה?!" ב- mako VOD  |  עדיין לא חברים של עדי אשכנזי בפייסבוק? בואו להתעדכן בעמוד הרשמי של התכנית בפייסבוק  |  רוצים את עדי אשכנזי לסלולרי שלכם? שלל רגעים קורעים אצלכם בנייד