רעש, משאיות של ספקי המלון וריחות בלתי נסבלים. זה רק חלק ממה שנאלצו לסבול בן דגן ומשפחתו בעת ביקרום במלון. זה סיפור על חופשה מאוד לא חלומית.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"בתחילת חודש יולי הגענו אני ומשפחתי למלון לאונרדו פריוויליג' באילת. קיבלנו שני חדרים וכשנכסנו לחדר שמענו קצת רעש מוזר מכיוון החלון. פתחנו את הוילון של החלון וראינו שמתחת לחלון נמצאת החצר האחורית של חדר האוכל", מספר דגן. ספקי מזון שפורקים את הסחורה, משאיות עוברות, קרטוניה וארגזים שנזרקים מפתח חדר האוכל, הם רק חלק ממרכיבי הנוף שליווה את הבילוי המשפחתי בחופשה באילת.

"אחרי שקיבלנו את החדר וראינו מה המצב, ירדנו לקבלה ותיארנו לפקידת הקבלה את הבעיה. היא טענה שהמלון כרגע נמצא בתפוסה מלאה. היא אמרה שאם רציתי חדר עם נוף לבריכה, הייתי צריך לציין זאת במעמד ההזמנה", כך מסביר דגן. אך כאשר יצר את ההזמנה, לא היה חשוב לו נוף מיוחד. הוא רק רצה חדר עם נוף נורמלי ולא פחי זבל ומשאיות זבל. התשובה של פקידת הקבלה הייתה, שרק בתוספת תשלום הוא יוכל לקבל חדר אחר.

התשלום על התענוג המפוקפק עלה למשפחת דגן קרוב ל-7,500 שקלים. לאחר החופשה, החליט בן לפנות להנהלת המלון "צילמתי את הסרטון כדי שהתמונות ידברו בעד עצמן. איתו פניתי להנהלה עוד לפני הפרסום של הדברים, כדי לקבל תגובה".

אך התגובה שקיבל דגן הייתה מאוד לקונית. נאמר לו שהוא זכאי ל-15 אחוז הנחה במידה ויבצע הזמנה נוספת בשנה הקרובה באותו מקום. "זה היה מכתב בנוסח קבוע מראש, רק הוסיפו את השם שלי וזה הכל". בכל מקרה את ההטבה הוא אינו מתכוון לממש, בטח שלא במלון הזה.

>> בדיקה: מה מכסים ביטוחי הבריאות לחו"ל?