_פרויקטים
מיוחדים

סלקום: הוט מוכרת במחירי הפסד כדי למנוע כניסתנו לטלוויזיה

סלקום הגישה תלונה לרשות ההגבלים ומשרד התקשורת: כל מטרתו של המבצע של הוט ל-2 קווי סלולר ב-40 שקל היא להעביר מסר ולפגוע בניסיון החדירה שלנו."במקום להוריד מחירים בטלוויזיה, הוט העדיפה להוריד מחירים בסלולר", נטען. הוט מובייל: "הוט מובייל אתגרה את השוק ותמשיך ותאתגר את השוק ללא קשר למהלכיה של סלקום"

גד פרץ | גלובס | פורסם 11/01/15 16:49 
אין תמונה
הטלוויזיה של סלקום