התאומים הגאים (צילום: טוויטר)
התאומים קויל. "זה לא שאנחנו מחביאים את זה, זה פשוט סוג של פיל בחדר" | צילום: טוויטר

צמד התאומים לוק וקופר קויל הם יוטיוברים גאים עם למעלה מ-36,000 עוקבים. בסרטון חדש בן 12 דקות התאומים משתפים את התיעוד של שיחת הטלפון המרגשת בה יצאו מהארון מול אמם. השניים מסבירים מדוע חששו לדבר בגלוי על המיניות שלהם, ולמה למרות הפתיחות שלהם באוניברסיטה, לא שיתפו זאת אף פעם בגלוי למשפחה ולחברים מהבית.

"זה לא שאנחנו מחביאים את זה, זה פשוט סוג של פיל בחדר, לשבור את הקרח, איך אני אומר את זה בדיוק?", אומר לוק. קופר מוסיף שבשנים האחרונות הם לא היו קרובים לאמא שלהם כפי שהיו רוצים, בגלל הדבר הקטן הזה שהם הרגישו שמעכב אותם.

התגובה הראשונה של האמא קויל הייתה: “אוקיי... אז מה?”. היא ממשיכה מיד לציין באופן חד משמעי שסטרייטים לא צריכים לצאת מהארון ולספר לכולם שהם סטרייטים, אז למה שהם יצטרכו. למרות זאת, היא מבינה את המצב החברתי ולמה הם רצו ליידע אותה.

>> 10 סלבס ישראלים גאים - 10 עשורים של גאווה

>> נטע ברזילי מדגמנת גאווה עם ביוטיפול קריצ'רז

>> היסטוריה: אלפים במצעד הגאווה הראשון בכפר סבא

"כל עוד אתם מאושרים, ואתם יודעים מי אתם, אבא שלכם ואני מאושרים", היא מוסיפה בהמשך, "אנחנו מאושרים אם אתם מאושרים, ואם זה מי שאתם, אז זה מי שאתם. נולדתם ככה. ואתם לא שונים מכל אחד אחר. אתם הילדים שלי ואבא ואני תמיד כאן כדי לתמוך בכם". היציאה מהארון לא הפתיעה אותה במיוחד, אך ככלל היא משתדלת לא להניח דברים מראש על אנשים.

צפו בתגובה המלאה של האמא המדהימה הזו: