הנשיא ברק אובמה והגברת הראשונה מישל רקדו את דרכם לבית הלבן בעשרה נשפי הכתרה רשמיים. "קודם כל - כמה טוב נראית אשתי?", שאל אובמה בנשף הראשון - נשף השכונות, שהוגדר כאירוע בו חגג הצוות המנצח.

אובמה עשה היסטוריה כנשיא השחור הראשון של אומה בעת משבר. כניסתו לתפקיד הביאה את הסוף על עידן ג'ורג' בוש. היום המפרך והמרגש כלל נאומים, מצעדים, שני חברי קונגרס שהתמוטטו, ולסיום ריקד של הזוג לבית הלבן.

אין אתר חדשות בארצות הברית ובעולם שלא התייחס בכותרת שלו לשמלה הצהובה שלבשה מישל בהשבעה ולשמלה הלבנה של הנשפים. בנשף הנוער אובמה פיזז בלי ריקוד צמוד, אבל בנשפים האחרים, גם בזה של הצבא, השניים הפגינו צעדי ריקוד נשיאותיים מאוד.

ביונסה, ג'ניפר לופז ומישל קרואו הרקידו בקולן את הנשיא ורעייתו. אובמה כבר יידע את אנשי הצבא שהוא עומד להקפיא את המשפטים הצבאיים בגוונטאנמו, ואחר כך יצא לרקוד עם חיילת. "אני מקווה שלא אדרוך לך על הרגליים", אמר האיש שלא מזמן הושבע לנשיא לחיילת הצעירה. החייל שרקד עם מישל לא הרגיש איך שהזמן עבר לו.

קשה להפגין רומנטיקה כשעשרות אלפי מצלמות וטלפונים ניידים מכוונים עליך, אבל הזוג הנשיאותי נתן לקהל ריקוד אחרי ריקוד במשך עשרה נשפים.