עצורים בבית המשפט, אילוסטרציה (צילום: חדשות 2)
הארכת מעצרם של החשודים | צילום: חדשות 2

חשוד נוסף נעצר אמש בפרשת קיום יחסי מין עם הנער בן ה-13. המעצר האחרון מתווסף ל-10 החשודים שכבר מוחזקים במעצר, בחשד שקיימו יחסי מין במשך כשנתיים עם נער שהיה בזמנו בן 13, עד גיל 15. את הנער שהכירו באתר האינטרנט "אטרף".

בבית המשפט המחוזי בתל אביב מתקיים בשעה זו דיון באשר לחשיפת שמותיהם של המעורבים בפרשה, שנמצאת רובה תחת צו איסור פרסום מחמיר. אתמול, נזכיר, נעתר בית המשפט לבקשתו של עו"ד ארי שמאי לפרסם את שמו למרות הצו האוסר על כך.

שמאי נוקה מכל חשד לעבירת מין, אך הוא חשוד בשידול קטין לסמים, לאחר שנתפס יושב עם קטין בן 17 בדירתו של נאשם אחר בפרשה, כשברשותו כדורי סם מסוג "חגיגת". שמאי טען שהוא רכש את הכדורים בפיצוציה.

בין החשודים בפרשה גם פיזיולוג מפורסם, בכיר בתחום התקשורת ואושיית חיי לילה תל אביבית. אחד החשודים, שלא מוכר לציבור, ניסה ככל הנראה גם להתאבד במהלך המעצר.

הנער: "הם ידעו שאני קטין"

הנער, כיום בן 15, ואמו התראיינו לתכנית "אולפן שישי", ביום שישי האחרון. "אני לא אשם בזה, רק הם אשמים בזה", אמר.

הפרשה נחשפה לפני כחודש, לאחר שהגיע מכתב אל דיירי הבניין בו מתגוררת המשפחה. "בבניין הזה גר בחור צעיר כבן 18, המציג את עצמו כל פעם בשם אחר, ומזמין הומואים לבוא אליו", נכתב. "הוא מבקש שיקנו לו סיגריות או מוצרים אחרים, ומבקש שימתינו לו רגע עד שיביא כסף ואז נעלם".

השכנה סיפרה לאמו של הנער על המכתב בו מצוין השם ומספר הטלפון. "שאלתי אותו אם מישהו התעלל בו, ואז הוא נפתח ושיתף שגברים בני 40 ו-50 אספו אותו ברכבם לדירה שכורה ובחלק מהמקרים הם גם נתנו לו לשתות וסיממו אותו. אפילו היה מקרה שהוא התעלף", סיפרה השכנה.

"אמרתי להם שאני אפילו קטן יותר ממה שאני באמת", אמר הנער. אצל אחד החשודים נמצאו עשרות סרטים בהם תיעד עצמו מקיים יחסי מין עם קטינים. וחומר פדופילי בו מתועדים יחסי מין עם ילד בן 3. אחד החשודים, מתנדב במשטרה, איים על הנער על פי החשד, כי אם יספר על היחסים האסורים איתו - הוא ייעצר.