החיסול בלב תל אביב בצהריים התרחש לעיניהם של אזרחים רבים ששהו ברחוב והשאיר חלק מהם בהלם.

אפרים רוזנשטיין מתנדב זק"א שהגיע למקום סיפר כי על פי דיווח ראשוני היה חשד שמדובר בפיגוע חבלני, אך כאשר הגיע לזירה התרשם כי אין זה המקרה. "האנשים שהתגודדו במקום סיפרו כי רכב הפאסט הלבן נפגע ככל הנראה מרימון שהושלך לעברו על ידי רוכב אופנוע", הוסיף רוזנשטיין.

"שמעתי פיצוץ חזק מביתי שנמצא כ-200 מטר ממקום הפיצוץ", סיפר בועז, תושב המקום. "כל הבניין רעד. זה הרגיש כמו נפילה של טיל. רצתי מיד לאזור הפיצוץ וראיתי כוחות ביטחון ואמבולנסים באזור. הרכב היה כולו שרוף ומרוסק לגמרי. במקום הייתה התקהלות רבה. אנשים חשבו בהתחלה שמדובר בפיגוע". בועז סיפר גם כי בסמוך לזירה ישנו גן ילדים, והפעוטות במקום אשר נבהלו מאוד מהרעש, התחילו לבכות ולהיכנס להיסטריה.

עד ראייה נוסף שמכוניתו נפגעה בפיצוץ תיאר לחדשות 2באינטרנט את התרחשות האירועים: "נסעתי לכיוון צפון, הרכב קיבל מכה חזקה מאחורה. ראיתי את האוטו שעף כמו טיל. ברכב ישב אדם כאשר גופו מוטל כלפי חוץ והוא כנראה מת. מאחור היה רכב כחול שכנראה נתקע בו". לדברי עד הראייה הפיצוץ היה גדול וחזק מאוד, אך למרות שבהתחלה חשבו שמדובר בפיגוע, תיאר לעצמו כי מדובר בחיסול של העולם התחתון. "הרגשתי פחד שדבר כזה קורה במדינה שלנו", סיכם.

חיסול אלפרון: סיקור מיוחד

העבריין יעקב אלפרון חוסל בלב תל אביב

עדי ראייה: "המכונית עפה כמו טיל"

אחרי החיסול: המשטרה מגבירה פיקוח על עבריינים

יעקב אלפרון: מעבריין צעצוע לראש משפחת פשע