הרכבת חוזרת. החל מהשעה 12:00 יחלו לפעול חלק מקווי הרכבת. מרכבת ישראל נמסר כי הקווים הבאים יחזרו לפעילות: קו כפר סבא-תל אביב, קו כפר סבא-ראשונים, קו ירושלים-ת"א וקו באר שבע-תל אביב. הפעילות בקווים תחודש בשני הכיוונים.

חידוש פעילות הרכבת בא בעקבות הוראת בית הדין לעבודה הבוקר לעובדי רכבת ישראל לחזור לעבודה. הלילה הודיע באופן מפתיע ועד העובדים על שביתה כללית, והשביתו את תנועת הרכבות בכל הארץ. תנועת הרכבות לא חודשה עדיין במלואה, וברכבת ישראל מבהירים שיחלפו מספר שעות עד שניתן יהיה לחזור לעבודה בהיקף מלא.

בית הדין לעבודה קיבל את בקשתה של הנהלת רכבת ישראל, ובתום דיון שהחל ב-8:00 בבוקר הוציא בית הדין צו מניעה. "חייבים כל עובדי חברת הרכבת לחזור לעבודה תקינה ולאפשר המשך נסיעתן של הרכבות ללא כל הפרעה, וכן הפעלת כל העבודות הנעשות באופן שגרתי ללא כל עיצומים בחברת רכבת ישראל", נכתב בהחלטה.

נציגי ועד עובדי הרכבת, שכלל לא הגיעו לדיון בבית הדין, זועמים מאוד על ההחלטה הזו. בית הדין קבע דיון נוסף בנושא בשעה 13:00. בהסתדרות קוראים לעובדים לקיים לאלתר את החלטת בית הדין ולחזור לעבודה . יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי אמר כי "ההסתדרות תפעל בנחישות ובמלוא חומרת הדין כנגד הגורמים שארגנו היום את השביתה הבלתי חוקית".

אמש הכריזו במפתיע עובדי רכבת ישראל על השבתה של כל הקווים. החל מחצות הופסקה התנועה לחלוטין. ההערכה היא שהגורם לשביתה הוא החקירה המשטרתית שמתנהלת נגד ראשי הוועדים ברכבת בחשד שגייסו עובדים תמורת שוחד של אלפי שקלים וכן היטו מכרזים תמורת תשלום. הפרשה נחשפה לראשונה בחדשות 2.

מרכבת ישראל נמסר כי גם ההסתדרות אינה מכירה בשביתת העובדים "הפראית", והיא רואה בה מהלך בלתי חוקי ובלתי אחראי, שיש למנוע בכל דרך חוקית. ברכבת המליצו לציבור הנוסעים להתעדכן במוקדי המידע הטלפוני ובאתר האינטרנט של רכבת ישראל בכל הנוגע לשינויים בלוח הזמנים המתוכנן.