כתב הטלוויזיה האירנית שעבר על הוראות הצנזורה ודיווח על תנועת הכוחות הקרקעיים של צה"ל - נעצר על ידי היחידה הארצית לחקירת פשעים בין-לאומיים (היאחב"ל).

כתב הטלוויזיה האירנית, חודר שאהין, תושב מזרח ירושלים בעל תעודת זהות כחולה, צילם ודיווח על היערכות הכוחות לפני שהצנזורה אישרה את הפרסום. בשעה שש ורבע במוצאי שבת, דיווחה הטלוויזיה האירנית על תנועתם של כוחות ישראלים לכיוון הרצועה - שעות לפני שדיווחו על כך כלי התקשורת הישראלים, ובכך עבר הצוות האירני על חוקי הצנזורה הישראלים.

לאחר שביום שבת דווחו על כך שהפר הוראות צנזורה, נמלט שאהין והסתתר ברמאללה. כעת הוא נחקר במשטרה ונחשד במסירת ידיעות לאויב ובהפרת הוראות צנזורה.

הוראות הצנזורה היו ברורות לכול הצוותים שעבדו בסביבה הרגישה הזו, אך אותו כתב של הטלוויזיה האירנית, הפר את הוראות הצנזורה והודיע על כוחות טנקים שזזים. מי שהעביר את התמונות האלו הם טכנאים ישראלים וניידת שידור ישראלית שמוכרת את שירותיה לטלוויזיה האירנית.

מסתבר שאין זו הפעם הראשונה שהדיווח עובר את גבולות האתיקה העיתונאית. רק לפני שנתיים וחצי, בזמן מלחמת לבנון השנייה, דיווח אותו כתב מזירת הלחימה בצפון הארץ והראה בתמונות מחיפה את הנפילות ברחבי העיר.