הידיעה הבאה רלוונטית מאד לשתי קבוצות מרכזיות של האוכלוסייה השוות בערך בגודלן: אלו שמתכוונים ללכת לקלפי ביום הבחירות, ואלו שמתכננים להשתזף בחוף הים (בעצם גם קבוצה שלישית - אלה שילכו לקלפי ואז לים).

כל מי שרצה לממש את זכותו הדמוקרטית, או סתם לעשות חיים ביום השבתון מהעבודה - צפוי לאכזבה קשה: מזג אוויר גשום וקר במיוחד עם רוחות חזקות צפוי ביום הבוחר. הבשורה הטובה מגיעה מכיוון הכנרת, שתקבל כנראה קצת מים לאחר מה שנראה כחורף שחון במיוחד.

עד מחר בצהריים אנחנו דווקא צפויים להתחמם: הטמפרטורות יהיו גבוהות בכ-10 מעלות מהממוצע לעונה וצפוי אובך ברחבי הארץ. אך ממחר בצהריים אנחנו צפויים לשינוי משמעותי ביותר במזג האוויר, כאשר הלילה שבין שני ושלישי, כמו גם יום הבחירות עצמו, יהיה על פי התחזית גשום וסוער עם רוחות של עד 50 ק"מ לשעה.

קחו מטריה לקלפי

המשתזפים והמשתזפות יצטרכו למצוא יום חלופי כדי להשחים את עורם, שכן הטמפרטורות צפויות להיות נמוכות למדי לעונה: 10 מעלות בירושלים, ובתל אביב מעט חם יותר עם כ-16 מעלות. גשם יירד בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה, ואילו בדרום צפוי גשם מקומי בלבד.

מי שמעדיף להגיע לקלפי יבש, עדיף שימתין קצת. כבר משעות אחר הצהריים המערכת צפויה להיחלש משמעותית. בהמשך השבוע הטמפרטורות כבר צפויות לעלות שוב.