זה ביבי החדש או ביבי הישן? (תמונת AVI: חדשות)
בנימין נתניהו, ארכיון | תמונת AVI: חדשות

הפרסומאים ויועצי התדמית של קדימה יכולים להיות מרוצים. כנראה שהסיסמה החדשה לקראת הבחירות, "ביבי? אני לא מאמין לו", מתחילה לתפוס. כך לפחות לפי סקר שנערך במיוחד עבור חדשות 2 באינטרנט על ידי מכון המחקר פאנלס.

מהסקר, שנערך ביום חמישי ומהווה מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל, עולה כי רוב הציבור, 52%, סבור שבנימין נתניהו לא השתנה מאז הפעם האחרונה בה כיהן כראש ממשלה. 27% לעומת זאת, חושבים שביבי השתנה לטובה, 9% חושבים שהוא השתנה דווקא לרעה ו-12% השיבו שהם "לא יודעים".

מחר צפויות להיערך הבחירות המקדימות, הפריימריז במפלגת הליכוד שהפכה יותר ויותר פופולארית בשבועות האחרונים. הסקרים מחמיאים ומנפחים את האגו, ונראה כי העגלה עליה קופצים פוליטיקאים מהעבר, שחקנים, ספורטאים ומי לא - לא פסחה בעצם על אף אחד.

סקר ביבי נתניהו מה אתה חושב עליו (תמונת AVI: חדשות)
סקר חדשות 2 באינטרנט | תמונת AVI: חדשות

יו"ר הליכוד נתניהו ממליץ למתפקדי הליכוד לבחור מחר ביולי אדלשטיין, מנהל לשכתו לשעבר יחיאל לייטר, חיים כץ, לאה נס וגם הבדרן ספי ריבלין. ברשימה המקומית הוא ממליץ על ראש עיריית שדרות לשעבר, אלי מויאל.

בראיון בתכנית "אולפן שישי" אמרה יו"ר הכנסת דליה איציק, ממפלגת קדימה, כי "הסקרים שלנו מראים אחרת. בליכוד רואים את הסקרים שלנו, והתפקיד שלנו זה להראות לציבור מי זו ציפי לבני. אילו אני הייתי היועצת של נתניהו הייתי אומרת לו 'על ניסיון אל תדבר'. זה היה ניסיון רע. פעמיים, יש לומר ביושר, הוא נבעט מראשות הממשלה. וגם ההתרסקות ל-12 מנדטים לא היה סיפור הצלחה".

להצטרפות לפאנל המשיבים