ברחבי העולם סיקרו אמש בעניין רב את המשדר המיוחד בו התארחו שלושת המועמדים לראשות הממשלה, בנימין נתניהו, אהוד ברק וציפי לבני וענו על שאלות הגולשים ביוטיוב. בין אמצעי התקשורת שסיקרו את המשדר המיוחד היו גם סוכנות הידיעות הבינלאומית איי.פי, גלוב, יאהו ניוז, ופרס טיוי.

בסוכנות הידיעות איי פי, התמקדו בכותרת שסיפק יו"ר הליכוד בנימין נתניהו על אירן. "בנימין נתניהו, המועמד המוביל לראשות הממשלה בישראל אמר כי אירן לא תתחמש בנשק גרעיני", הודגש. הסוכנות אף סיפרה על אופי המשדר המיוחד. "ערוץ 2 שידר ראיונות עם כל שלושת המועמדים לראשות הממשלה שיערכו ב-10 בפברואר", ציינו. "השלושה לא התעמתו, אלא ענו על שאלות, ששלחו גולשי יוטיוב, אחד אחרי השני". בסמוך לידיעה מתנוססות תמונותיהם של המועמדים ומפה של ישראל .

אתר האינטרנט האמריקני press tv הדגיש גם הוא את דבריו של נתניהו: "בראיון שהעניק לערוץ 2 אמר נתניהו כי בכוונתו לחבל במאמצי אירן להתחמש בנשק גרעיני", נכתב באתר שאף הזכיר את המבצע בעזה, ואת העובדה שבכירים ישראלים צפויים להיתבע במדינות בעולם על פשעי מלחמה.

רייטינג גבוה למשדר חדשות 2 ויוטיוב

רייטינג גבוה במיוחד נרשם במשדר המיוחד. הרייטינג הממוצע למשדר אתמול, ששודר בין השעות 18:30-20:00, עומד על 18.9% וזה עדיין לא אחוז סופי. שיא הרייטינג נצפה ברבע האחרון של המשדר, בסיום הראיון של יו"ר קדימה, ציפי לבני, ובשידור תקצירי הראיונות עם יו"ר הליכוד נתניהו ויו"ר העבודה ברק.

עם סיום משדר העימות המיוחד, נערך סקר מיוחד עבור חדשות 2 ע"י מכון הסקרים "פאנלס". כ-400 משתתפים במדגם מייצג השיבו לשאלה - "מי מבין שלושת המועמדים שיכנע אתכם הכי הרבה".
מתוך ציבור המשיבים: 49% טענו כי בנימין נתניהו שיכנע אותם טוב יותר מבין השלושה, 38% טענו כי ציפי לבני הייתה הטובה והמשכנעת יותר, ורק 13% מן המשיבים טענו כי אהוד ברק שיכנע טוב יותר את הציבור הישראלי המתלבט.