האם יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו כבר החל בחפיפה? בימים האחרונים החל נתניהו, בחדרי חדרים, להיערך ליום שאחרי הזכייה. לחדשות 2 נודע כי צוות מצוצמם מלשכתו של נתניהו, כבר מונה להיערך לכניסה ללשכת ראש הממשלה.

בידי הצוות הזה, כבר נמצאים מסמכים מפורטים של לשכת ראש הממשלה, אהוד אולמרט, על מבנה לשכת ראש הממשלה, על הדרך בה צריך להתנהל בימים הראשונים שלאחר הזכייה ואפילו איך מחלקים את החדרים.

המסמכים נכתבו בין היתר על ידי ראש הסגל לשעבר של אולמרט, יורם טורבוביץ'. זהו אינו מהלך רשמי של חפיפה, מהסיבה הפשוטה שהבחירות עדיין לא התקיימו, ונתניהו עוד לר ניצח, אבל מסמכים רגישים מהסוג הזה אינם עוברים, בלי ידיעת הבכירים ביותר בלשכת אולמרט.

עוד הובא לידיעת חדשות 2 כי טל זילברשטיין, מי שהיה יועצו של אולמרט, מייעץ כעת לנתניהו. יו"ר הליכוד מכחיש בתוקף את המידע על כך שהוא החל בסוג של חפיפה ואומר:"לא הקמתי צוות. צריך קודם לנצח".

גורמים בסביבת אולמרט אמרו הערב לחדשות 2 באינטרנט כי הדברים הדברים נופחו מעבר לכל פרופורציה. "הדברים הם איזוטריים. במקרה הטוב, הועברו מסמכים טכניים בלבד, שביקשו גורמים בסביבתו של נתניהו, במקרה ויהיה צורך בכניסה לתפקיד".

השתתף בהכנת הידיעה: יוסי זילברמן