במהלך תהלוכה של "יהודים למען טראמפ" הלילה (בין שני לשלישי) בניו יורק התפתחו עימותים אלימים בין תומכיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לבין מתנגדיו. האלימות החלה אחרי שהשיירה עברה באזור הטיימס סקוור ומתנגדיו של הנשיא החלו להקיף רכבים ולמנוע את המשך נסיעתם. עורך דינו של הנשיא, רודי ג'וליאני, השתתף גם הוא בצעדה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בסרטונים מהתהלוכה, שפורסמו ברשתות החברתיות, ניתן לראות מספר מפגשים אלימים בין הצועדים לבין מתנגדיהם. אחד המפגשים הללו שהתרחש בלב מנהטן, הסלים אחרי שמספר מפגינים נגד הקיפו רכב שהשתתף בצעדה ושפכו עליו צבע. משתתפים בהפגנה טענו שהמפגינים אף קרעו דגלים שנתלו על הרכבים.

בסרטונים אחרים רואים את הנוסעים יוצאים מהרכבים ותוקפים את המפגינים. אדם שעל חולצתו נכתבה סיסמת הבחירות של טראמפ צולם מפיל אישה, לא ברור אם הדבר אירע בעקבות התגרות מצידה. אדם אחר צולם רץ לעבר אחד ממתנגדי טראמפ, ואוחז אותו בצווארון חולצתו. בסרטונים מאזורים אחרים נראים עוברי אורח זורקים אבנים על הרכבים.

משטרת ניו יורק הגיעה למקום ועצרה שבעה חשודים. "כל מי שנראה מבצע פשע נעצר", מסר דובר המשטרה. עוד הוא הבהיר כי המעצרים נעשו ללא התייחסות לזהות הפוליטית של החשודים, ונעצרו מפגינים משתי הקבוצות.

יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מרק צל, הגיב לאירועים בניו יורק ותקף את המועמד הדמוקרטי לנשיאות, ג'ו ביידן: "האנטישמיות מנסה להרים ראש, ומזכירה לנו מה יקרה ליהודים בארה"ב אם ביידן ייבחר. ההסתה האמיתית מגיעה ממי שמחליט לתקוף את תומכי הנשיא לאור יום במנהטן, ומרשה לעצמו לנהוג באלימות רגע לפני בחירות דמוקרטיות. טראמפ הוא החבר האמיתי והיחיד של העם היהודי בבית הלבן".