התבטאות תמוהה כלפי מי שעשוי להפוך לנשיא הבא של ארה"ב: בעוד 6 ימים ייערכו הבחירות לנשיאות ארה"ב בהן יתמודד הנשיא המכהן טראמפ מול מועמד המפלגה הדמוקרטית, ג'ו ביידן. על פי מרבית הסקרים, ביידן נחשב למועמד המוביל במרוץ ובעל סיכויים גבוהים להפוך לנשיא הבא - אלא שיש מי שפחות מחבב את האפשרות הזו. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בריאיון לאריה גולן בכאן רשת ב', אמר הבוקר (רביעי) ח"כ שלמה קרעי מהליכוד, כי "אם ביידן ינצח, נדע להסתדר גם עם זה. עברנו את פרעה ונעבור גם את זה". לדבריו, "אם ביידן ינצח, אנחנו נדע לשתף פעולה עם הממשל. נתניהו ומדינת ישראל שיתפו פעולה גם עם הממשל הדמוקרטי בארה"ב ונדע להסתדר גם עם זה". 

ח"כ שלמה קרעי, הליכוד (יח''צ: יח"צ)
"עברנו את פרעה, נעבור גם את זה". ח"כ קרעי | יח''צ: יח"צ

זמן קצר לאחר שאמר את הדברים, ח"כ קרעי הסביר: "הפרשנות המוטעית שנותנים ל'עברנו את פרעה נעבור גם את זה' היא שה'זה' הוא אירוע בעייתי במיוחד שדומה לפרעה...אז זהו שלא. והבהרתי את זה גם בריאיון. בדיוק להיפך. זו הדגשה שה'זה' הוא אירוע כל כך פעוט, שאם עברנו את פרעה נעבור גם את זה. עוד הוסיף הח"כ: "זה בערך כמו הפגישה של מאיר אריאל עם נינה, בני ושוש". 

ההתבטאות החריגה של ח"כ קרעי מגיעה כמה ימים בלבד לאחר ההתחמקות המרשימה של ראש הממשלה נתניהו בשיחת הטלפון עם הנשיא טראמפ על הסכם הנורמליזציה שצפוי להיחתם עם סודן. במהלך השיחה, טראמפ שאל את נתניהו: "אתה חושב שסליפי ג'ו (כינוי הלעג שהדביק הנשיא למועמד הדמוקרטי, ג'ו ביידן) היה יכול לעשות עסקה כזו, ביבי? סליפי ג'ו?", ונתניהו, שבחר להיזהר מלבחור צד, השיב: "אנחנו מעריכים את המאמצים להשגת שלום מכל אחד באמריקה".