עד לפני כמה שבועות, טים אדוארדס היה עוד אלמוני שמתחנן למטבעות במעבר תת-קרקעי ביוסטון, כשרוב העוברים והשבים לא שמו לב לקיומו.

עכשיו, הודות לקמפיין באינטרנט ולבני ברית לא שגרתיים, אדוארד הפך להיות "הפנים של חסרי הבית". אלפי גולשים ברשת הגיעו לאתר שלו בגלל השם המיוחד, "הציצו לבטלן" או באנגלית - pimp this bum.

הסקרנים הרבים נכנסים לאתר של ההומלס המקוון, שואלים שאלות על חייו של אדוארדס, על הדרך שעשה ממשרת מנהל משרד בעל בית יפה ורכב מכובד - לבטלן בלי סיכויים מבטיחים לעתיד. באתר יש אפילו לינק עבור אלו שרוצים לתרום לאדוארדס, אלו שרוצים להוציא את האומלל ממעגל העוני.

איך אפשר לנצל את רשת האינטרנט לעשיית מעשים טובים 

חסרי בית עמיתים טוענים שהאתר הופך את אדוארדס לקורבן של ניצול, אבל יזמי האתר אומרים שהחשיפה המלאה היא היתרון של האתר. קווין דולן, מומחה שיווק שיצר את האתר עם בנו, אומר כי "אנחנו רוצים להעליב אנשים כדי שיגיעו לאתר ויראו את טים, אנשים מתאהבים בו, הוא מצחיק והוא לא מאשים את העולם במצבו".

"אם היינו קוראים לאתר - הצילו את ההומלס, איש לא היה נכנס אליו. הכל התחיל מכוונתו הטובה של בני", אומר היזם של האתר, "הוא חשב איך אפשר לנצל את רשת האינטרנט לעשיית מעשים טובים, עכשיו אנשים מכירים את אדוארדס - ולא רק את הסטריאוטיפ - חסר בית ".

אדוארדס עצמו אמר כי " אני הבטלן הראשון ברשת". הוא בהחלט הבטלן הראשון שמדבר על עצמו, בעזרת הומור שחור וכנות יוצאת דופן: " כל הרעיון של הפרויקט הוא להוציא את האנשים מהרחוב, אני הראשון אבל יש לי חברים מאחורי, אם אני לא אצליח - גם הם לא יצליחו".

באתר אפשר לראות את אדוארדס מתחנן לכסף, בווידאו ובתמונות. גולשים רבים משתמשים בקישור לתרומות של אדוארדס, ומאז הקמת האתר - רבים עוברים ליד ה"נקודה" שלו ומשאירים מצרכים, כסף קטן או שרק צועקים לחסר הבית שהיה לסלבריטי - שלום.