פתח את החלון: "רציתי קצת אוויר". אילוסטרציה (צילום: יונתן בייסקי, חדשות 2)
נשכח במטוס. אילוסטרציה | צילום: יונתן בייסקי, חדשות 2

נוסע שטס בטיסה פנימית בארה"ב נשכח במטוס לאחר שנרדם במהלך הטיסה. הוא התעורר ונדהם לגלות כי הוא נמצא לבד במטוס, וכשהתקשר לבקש שיחלצו אותו - אנשי התחזוקה ביקשו שלא יספר על האירוע לאיש.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

תחנת הטלוויזיה הטקסנית ABC13 דיווחה על סיפורו יוצא הדופן של טום וגנר. "טסתי מלואיזיאנה לבקר את אחותי בקליפורניה, והייתי צריך להחליף מטוסים בנמל התעופה ביוסטון. עליתי למטוס, הורדתי את הכובע שחבשתי ונרדמתי במושב שלי באחת השורות האחוריות של המטוס", וגנר מספר.

"התעוררתי לגלות שאני לבד במטוס, בחושך מוחלט כשכל האורות כבויים. התקשרתי לחברה שלי והיא חשבה שהשתגעתי או שאני עובד עליה. אמרתי לה שאני נעול לבד במטוס, נשבעתי לה שזאת האמת, וביקשתי ממנה להתקשר לחברת התעופה", הוא מוסיף.

"העובדים ניסו לשמור על האירוע בשקט"

חברתו אכן התקשרה לחברת התעופה, יונייטד אקספרס, שעובדיה משום מה לא שמו לב שלא כל הנוסעים ירדו מהמטוס אחרי הנחיתה. חצי שעה אחרי השיחה עם חברתו עובדי תחזוקה נכנסו למטוס שלא האמינו שבאמת היה נוסע שנשכח במטוס, אבל בכך לא תם הסיפור.

"הם התחילו לשאול אותי איך הגעתי לשם, ואמרתי להם שהם לא יכולים להאשים אותי, לא עשיתי שום דבר לא בסדר. אחרי כך הם ניסו לשמור את זה בשקט, שהסיפור לא יתפרסם", אומר הנוסע שזעם על החברה: "הרי לא טיאטאתי את המטוס, מי סגר עלי את הדלת?".

חברת התעופה אקספרס ג'ט, שהפעילה את הטיסה בשביל יונייטד, מסרה לתחנת ABC13 את התגובה הבאה: "נוסע של אקספרס ג'ט נשאר על הסיפון של טיסה 4245 שהפעלנו בשביל יונייטד אקספרס מלפייט לואיזיאנה ליוסטון לאחר שכל הנוסעים ירדו. החברה חוקרת לברר כיצד הדבר קרה. אנו מתנצלים בכנות על חוסר הנוחות שנגרמה לנוסע".

הנוסע עצמו אגב, הפסיד את טיסה ההמשך וקיבל חדר במלון לאותו לילה וזיכוי לטיסות עתידיות בחברה בסך 250 דולר.