הטעות ששלחה את הכלב ליפן
תושבת קנזס שבארה"ב גילתה לתדהמתה בשדה התעופה במדינה שחיית המחמד שלה נשלחה ליפן בשל טעות של חברת "יונייטד איירליינס". כשהבינה שהכלב נמצא לבדו ללא מזון במדינה אחרת היא פרצה בבכי, והחברה דאגה לממן טיסת צ'רטר פרטית להשבתו הביתה מיפן. אתמול דווח שדייל של החברה הביא למותו של כלב לאחר שהורה לשים אותו בתא


חברת התעופה האמריקנית, "יונייטד איירליינס", העבירה בשוגג כלב ליפן במקום לקנזס בטיסה פנימית בארה"ב. זו הפעם השנייה השבוע שהחברה עולה לכותרות בשל טעויות ביחס לבעלי חיים: אתמול דווח כי דייל באחת הטיסות של החברה הורה לשים כלב של אחד הנוסעים בתא התיקים במטוס, דבר שהביא למותו כתוצאה מחנק.
המקרה השני אירע ביום שלישי בטיסה מאורגון לקנזס. כשקארה סווינדל הגיעה לשדה התעופה בוויצ'יטה, קנזס, היא המתינה לכלב שלה, אירגו, אך שום סימן להימצאותו במקום לא הגיע. במקומו היא גילתה כלב אחר שהיה אמור להיות בכלל על טיסה ליפן. במהרה התברר לה שמישהו טעה והחליף בין הכלבים.
"לא היה להם מושג איפה הכלב שלי", שחזרה קארה בזעם את רגעי הפאניקה שאחזו בה בשדה התעופה. "פרצתי בבכי משום שהמטוס נחת ביפן רק יממה אחרי כן". לדבריה, זו הייתה הטיסה הראשונה של הכלב שלה ולא היו לו מזון או מים למשך יותר מ-16 שעות.
כשהטיסה נחתה ביפן התברר שמצבו של אירגו טוב, והוא הוחזר בטיסה פרטית לקנזס. כשיגיע הוא יישלח לבדיקה אצל וטרינר.