N12
פרסומת

תינוק גרבר הראשון עם תסמונת דאון

לאחר שגבר על 140 אלף תינוקות, הפך לוקאס וורן לפרזנטור החדש של מותג "גרבר". התינוק החייכן הפך בכך לפרנזטור הראשון של בחרה עם תסמונת דאון. "מקווים שזה יגרום לאנשים להבין שלאנשים עם צרכים מיוחדים יש פוטנציאל לשנות את העולם", אמרה אמו

סוכנויות הידיעות
חדשות
פורסם:
לוקאס וורן
צילום: יח"צ גרבר
הקישור הועתק
לוקאס וורן
לוקאס וורן | צילום: יח"צ גרבר

לוקאס וורן בן ה-18 חודשים עשה היסטוריה השבוע, כשהפך לפרזנטור הראשון של מותג האוכל לפעוטות "גרבר" עם תסמונת דאון. לוקאס נבחר מתוך 140 אלף תינוקות שהשתתפו השנה בתחרות.

"בכל שנה, מתחילת המסורת של צילומי התינוקות לגרבר, בחרנו תמיד תינוקות שהדגישו את המורשת שלנו המכירה בכך שכל תינוק הוא תינוק של גרבר, ולוקאס הוא התאמה מושלמת", אמרה קריסטין ווטן, דוברת החברה.

לוקאס וורן
לוקאס וורן | צילום: cortney warren

הוריו של לוקאס יקבלו על הקמפיין 50 אלף דולרים. במשך כל השנה יופיעו פניו של לוקאס על מוצרי החברה ובפרסומות. "אנו מקווין שההזדמנות הזאת תאיר באור חדש את אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים ויגרום לאנשים להבין שלאנשים עם צרכים מיוחדים יש פוטנציאל לשנות את העולם - בדיוק כמו לוקאס שלנו", אמרה אמו.