טייס ושמו ג'ורג' עלה לאחרונה לכותרות בארה"ב אחרי שכמה מנוסעיו ועמיתיו הגדירו אותו בתור אחד הגיבורים האלמוניים מפיגועי ה-11 בספטמבר. לפי הפרסומים בכלי התקשורת האמריקאים, הטייס – מחברת TWA – נאלץ לבצע באוויר שני מהלכי התחמקות כדי לא לפגוע במטוסים שנחטפו בידי מחבלים שפעלו בשירות ארגון הטרור אל קאעידה.

אחד מדיילי טיסה 3 של חברת TWA, שהיה בצוות האווירי באותו יום גורלי, העיד בשיחה עם אתר ה-NY Post שהטייס ביצע את פעולת ההתחמקות שלו זמן קצר אחרי ההמראה מנמל התעופה JFK. לדבריו, המטוס הראשון שהוא התחמק ממנו באותו יום התברר מאוחר יותר בתור טיסת יונייטד 175 – כלומר המטוס שהתרסק במגדל הדרומי והשני שפגע במגדלי התאומים באותו יום.

"באותו יום, היו שתי פעמים שכמעט פגענו במטוסים אחרים", סיפר הדייל והוסיף מאוחר יותר שהם היו קרובים לפגוע גם בטיסת יונייטד 93 – שהתרסקה בפנסילבניה. "המטוס זז מלמעלה למטה כמו מספריים כחלק מהניסיונות לחמוק מהמטוסים שהיו באוויר". לטענתו, אחרי שנודע לאנשי הצוות על כלי התעופה שנחטפו, הם חסמו את המעבר לתא הטייס עם עגלות בהנחה שאולי גם על המטוס שלהם הסתננו מחבלים. כמו כן, ג'ורג' אמר לאנשי הצוות לא להיכנס לקוקפיט והזהיר שהוא חמוש בגרזן.

צ'ארלי הוברד, קצין לשעבר בשירות הכבאות של ניו יורק ונוסע שהיה על טיסה 3 של TWA, אישר את התקרית בשיחה עם העיתונאית סוזן אדלמן ואמר: "הטייס הציל את החיים של כולנו באותו יום, ללא ספק". בציוץ שהעלה לטוויטר, הוברד תיאר את רגעי האימה בהם אחיו ראה את העשן שמיתמר ממגדלי התאומים זמן קצר אחרי ההמראה.

"אח שלי, ג'ים, היה איתי במטוס וישב ליד החלון", כתב הוברד. "ג'ים ראה את המטוס מתרסק במגדל הצפוני רגעים ספורים אחרי שהמטוס המריא". הטיסה בסופו של דבר נערכה לבצע נחיתת חירום בעיר אינדיאנפוליס, לאחר שהממשל האמריקאי הורה לכל הטיסות האזרחיות לנחות תוך 20 דקות – אחרת יירטו אותן. אולם, הטיסה, שעשתה את דרכה מ-JFK לסיינט לואיס, מיזורי, נחתה בסוף בעיר דייטון, אוהיו. "רק אחרי שנחתנו בדייטון גילינו שהטייס התחמק מטיסות אחרות בזמן שהוא היה באוויר", הוברד הוסיף.

קרוב ל-3,000 בני אדם נספו במתקפת ה-11 בספטמבר, כתוצאה מהתרסקויות של 4 כלי תעופה: הראשון בבניין הצפוני של "מגדלי התאומים", השני בבניין הדרומי, השלישי בחלקו המערבי של הפנטגון והאחרון בשדה פתוח בפנסילבניה. סדרת הפיגועים מוגדרת עד היום בתור אחת הקטלניות בהיסטוריה, וגם המתועדות ביותר.

הוברד הוסיף שהוא פרש מתפקידו בשירות הכבאות של ניו יורק זמן קצר לפני הפיגועים ורבים מעמיתיו נספו בשנים שלאחר מכן כתוצאה מסיבוכים רפואיים. "הייתי 20 שנה בשירות ובדיוק סיימתי את תפקידי בתור קצין", אמר הכבאי לשעבר. "אם לא הייתי פורש, הייתי עולה למשמרת באותו יום. הקצין שהחליף אותי היה אחד מ-343 הכבאים שנהרגו בעקבות האסון".