רשת המזון המהיר KFC החליטה להימנע מהשימוש בסלוגן "ללקק את האצבעות" (Finger Lickin' Good) כי אינו "בדיוק מתאים" לדבריהם בתקופת הקורונה. מדובר בצעד די חריג ודרמטי עבור החברה, שכן הסלוגן מלווה אותה כבר 64 שנים, וכעת לראשונה, היא מסירה אותו מפרסומיה. מנהלת השיווק של KFC העולמית: "הסיסמה האייקונית לא מתאימה לסביבה הנוכחית".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

ע"פ החברה, הסלוגן יורד מכל המודעות החדשות, ויטושטש במודעות הקיימות ברחבי הרשת והטלוויזיה. מי שייפגשו את הסלוגן למרות זאת הם לקוחות הרשת, שכן הסיסמה תישאר כתובה כפי שהיא על מארזי המזון בסניפי KFC. ברשת המזון המהיר הדגישו שמדובר בהשהיה זמנית בלבד של הסיסמה, אבל לא אמרו מתי ישובו להשתמש בה.

KFC הפיצו אתמול סרטון ביוטיוב שבו הם הציגו שלל מודעות של החברה בשלטי חוצות, ובהן הסלוגן "ללקק את האצבעות" טושטש. בסוף הסרטון הקצר, נכתב "הדבר הזה שאנחנו תמיד אומרים - התעלמו ממנו, לפחות לעכשיו". קתרין טן-גילספי, מנהלת השיווק הראשית העולמית ב- KFC, אמרה: "אנו מוצאים את עצמנו במצב ייחודי - עם סיסמה אייקונית שלא ממש מתאימה לסביבה הנוכחית".

המהלך של KFC מובן אם נזכרים בביקורות שספגו רק בחודש מרץ האחרון. לרשת הייתה סדרת פרסומות שבהן נראו הלקוחות מלקקים את האצבעות, והצופים טענו שהדבר עלול להגביר בסופו של דבר את הפצת הקורונה. באותם הימים, רשות הפרסום והתקנים בבריטניה קיבלה 163 תלונות על הפרסומות הללו, ורשת המזון המהיר נאלצה להסירן ולעצור את הקמפיין.

KFC סין (צילום: The Hill, twitter)
KFC סין | צילום: The Hill, twitter

ב-KFC אומרים כי כרגע שינוי הסיסמה תקף בבריטניה, הולנד, דרום אפריקה וקנדה, כמו גם בחלקים מאסיה, המזרח התיכון וצפון אפריקה.