אין דרך נעימה להגיד את זה: מנבו פיסטוק החדש הוא אירוע קשה
בסדר שאין בו פיסטוק, לא ציפינו, אבל המתיקות המופרזת בכל פרמטר של המנבו החדש של פלדמן, יחד עם תועפות הטעם המלאכותי (מספיק לראות כמה ירוק הציפוי), הותירו אותנו בתחושת אכזבה עמוקה. לפחות הצלחנו לעצור אחרי אחד - מה שלא קרה לנו עם קרמבו מעולם

לא ציפינו שבמנבו פיסטוק יהיה פיסטוק. לא עשו אותנו אתמול ולא באצבע. ממתקים הרבה יותר מכובדים (לכאורה) מסתובבים בעולם עם ה"בטעם פיסטוק" שלהם וצבע המאכל הירוק באין מפריע. אז למה ציפינו? אנחנו לא בטוחים, אבל למשהו אחר.
אין פה עניין של סנוביות; בחיים לא היינו מעלים על דעתנו להתלונן, נגיד, על איכות השוקולד בציפוי של הקרמבו. ברור לכל שקרמבו מצפים בצימקאו, וזה בסדר. גם לא חשבנו שבקרמבו וניל נפגוש את הנקודות הקטנטנות של מקל וניל אמיתי. אנחנו אנשים מציאותיים. אבל המנבו פיסטוק, זה כבר סיפור אחר.

דבר ראשון, והכי חמור - המנבו החדש הרבה יותר מתוק מהרגיל. הרבה הרבה. לא ברור מה ניסו לטשטש שם, אבל המתיקות של המוצר מכה בך כמו הבל של יום חמסין ביציאה ממגדל משרדים. ואנחנו לא אנשים שקשה להם עם מתוק. הלוואי שהיינו אנשים שקשה להם עם מתוק, קל לנו להפליא עם מתוק, ובקרמבואים רגילים אנחנו לא עוצרים לפני שחיסלנו את השלישי. כאן זה פשוט בלתי אפשרי. מתוק למות.
דבר שני - טעם הפיסטוק. ברור שמוצר שכזה יעשה שימוש בתמצית טעם, אבל בבקשה - קצת יותר בעדינות! הטעם המלאכותי העלק-פיסטוקי, שמצוי גם בציפוי וגם בקציפה עצמה, הוא קשוח גם לבעלי סטנדרטים לא גבוהים באופן מיוחד, והותיר לא אחד מהטועמים עם בחילה. אז מי קהל היעד של המנבו החדש? כנראה ילדים שצבע ירוק בהיר עושה להם את זה, ושאין בשבילם דבר כזה יותר מדי סוכר. עם הטעם ה(לא באמת) פיסטוקי הם כבר יתמודדו.
מחיר: כ-14.50 שקלים לשישייה.