"ה-VAR הלך לישון": סערה בברזיל-מרוקו
ברשת סוערים בנוגע למשחק וטוענים ששני כרטיסים אדומים היו צריכים להישלף
פורסם:

מישהו ער ב-VAR? ברזיל ומרוקו נפגשו הבוקר (בין שבת לראשון) למשחק הראשון שלהן במונדיאל 2026 וסיימו ב-1:1 אחרי הופעה נהדרת של שני הצדדים, אך נראה שמה שתופס את עיני האוהדים אלו שתי עבירות גסות במיוחד.
במהלך המחצית הראשונה היה ניתן לראות את ויניסיוס ג`וניור מתוקל בחריפות על ידי אשרף חכימי, כאשר צוות ה-VAR לא קרא לשופט כדי לשלוף כרטיס אדום. דקות לאחר מכן ברונו גימראייש סיפק גם הוא כניסה קשה בחכימי - שלא זיכתה אותו בכרטיס אדום גם כן. מה דעתכם? טקבקו
מצאתם טעות לשון?
