רכב הפנאי ליפמוטור C10 החשמלי הגיע לישראל בסוף 2024, כאשר אז הציג מחיר אטרקטיבי של 170 אלף שקל, לבטח ביחס לגודלו (D-SUV) ולרשימת האבזור. לצד זאת, עמדה לחובתו טעינת AC חד פאזית, אך כבר אז הבטיחו אנשי היבואנית סמלת, כי יגיע עדכון עם מטען פנימי תלת פאזי. והנה, קצת יותר משנה מאז אותה הבטחה, נוחת בישראל ה-C10 המשודרג, שלא רק שקיבל מטען תלת-פאזי לגרסה המוכרת ואף שמר על מחיר הכניסה, הצטרפו גם גרסת טווח מוגדל ולצידה גרסת ביצועים. אלו הפרטים שכדאי להכיר
יחידות הנעה
ליפמוטור C10 החשמלי שווק בתחילת דרכו עם יחידת הנעה אחת – מנוע חשמלי והנעה אחורית בהספק של 215 כ"ס (7.5 שניות ל-100 קמ"ש) וסוללה בקיבולת 69.9 קוט"ש (נטו) עם טווח נסיעה של 424 ק"מ. כאשר אז צויד במטען פנימי 6.6 קילוואט (12 שעות וחצי מ-0% ל-100%), אך כעת עם מטען פנימי 11 קילוואט, זמן הטעינה הביתית התקצר לכדי 8 שעות, כאשר הספק הטעינה המהירה נותר 84 קילוואט, במקרה זה תמתינו 30 דקות מ-30% ל-80%.
חידוש נוסף נוגע לגרסת Long Range שמציע סוללה בקיבולת של 81.9 קוט"ש (נטו) ובהתאם טווח נסיעה של 510 ק"מ, וכן טעינת DC מהירה יותר בהספק של 180 קילוואט, שאף מקצרת את זמן הטעינה ל-22 דקות (30%-80%). אך לא רק טווח גדול יותר, גם ההספק גבוה יותר ובגרסה זו תזכו ל-299 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש שמקזזת כמעט שנייה ועומדת על 6.6 שניות.
ואם זה לא מספיק, הצטרפה כעת גם גרסת "פרפורמנס" הנעה כפולה מצמד מנועים המייצרים הספק משולב של 598 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש בזמן קצרצר של 4 שניות בלבד. הסוללה באותה הקיבולת, אך בהתאם לביצועים הטווח נמוך יותר ועומד על 437 ק"מ.
נזכיר כי ל-C10 גם גרסת פלאג-אין (מאריך טווח) בהספק של 215 כ"ס, 8.5 שניות ל-100 קמ"ש וסוללת 28.4 קוט"ש עם טווח נסיעה חשמלי של 145 ק"מ.
ליפמוטור C10 החשמלי שווק בתחילת דרכו עם יחידת הנעה אחת – מנוע חשמלי והנעה אחורית בהספק של 215 כ"ס (7.5 שניות ל-100 קמ"ש) וסוללה בקיבולת 69.9 קוט"ש (נטו) עם טווח נסיעה של 424 ק"מ. כאשר אז צויד במטען פנימי 6.6 קילוואט (12 שעות וחצי מ-0% ל-100%), אך כעת עם מטען פנימי 11 קילוואט, זמן הטעינה הביתית התקצר לכדי 8 שעות, כאשר הספק הטעינה המהירה נותר 84 קילוואט, במקרה זה תמתינו 30 דקות מ-30% ל-80%.
חידוש נוסף נוגע לגרסת Long Range שמציע סוללה בקיבולת של 81.9 קוט"ש (נטו) ובהתאם טווח נסיעה של 510 ק"מ, וכן טעינת DC מהירה יותר בהספק של 180 קילוואט, שאף מקצרת את זמן הטעינה ל-22 דקות (30%-80%). אך לא רק טווח גדול יותר, גם ההספק גבוה יותר ובגרסה זו תזכו ל-299 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש שמקזזת כמעט שנייה ועומדת על 6.6 שניות.
ואם זה לא מספיק, הצטרפה כעת גם גרסת "פרפורמנס" הנעה כפולה מצמד מנועים המייצרים הספק משולב של 598 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש בזמן קצרצר של 4 שניות בלבד. הסוללה באותה הקיבולת, אך בהתאם לביצועים הטווח נמוך יותר ועומד על 437 ק"מ.
נזכיר כי ל-C10 גם גרסת פלאג-אין (מאריך טווח) בהספק של 215 כ"ס, 8.5 שניות ל-100 קמ"ש וסוללת 28.4 קוט"ש עם טווח נסיעה חשמלי של 145 ק"מ.
רמות גימור
עד כה הוצע הליפ C10 ברמת גימור "סטייל" ו"דיזיין", כאשר זו האחרונה לא תוצע עוד, ובשידוך ליחידת ההנעה הבסיסית, רמת הגימור "סטייל" תמשיך להציע לוח מחוונים "10.25 ומסך מולטימדיה "14.6, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, משטח טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, ריפוד עור סינטטי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות למושב הנהג, מערכת שמע עם 12 רמקולים, חישוקי "18 ועוד
גרסת ה-Long Range וה"פרפורמנס" כוללות אבזור הדומה לזה שהוצע בעבר ב"דיזיין" ומוסיפות חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפוד עור סינטטי משודרג, הגה מחומם, תאורת אווירה, חלונות אחוריים כהים, תא מטען חשמלי וחישוקי "20
מערך הבטיחות זהה בין רמות הגימור וכולל מגוון מקיף של מערכות מתקדמות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת כולל התערבות למניעת תאונה, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים, התרעת עייפות והיסח דעת, בלימה בנסיעה לאחור והתרעת שכחת ילדים.
ליפמוטור C10 – מחירון:
ליפמוטור C10 ברמת גימור Style יעלה 170 אלף שקל
ליפמוטור C10 ברמת גימור Long Range יעלה 185 אלף שקל
ליפמוטור C10 ברמת גימור Performance יעלה 210 אלף שקל
ליפמוטור C10 פלאג-אין ברמת גימור Life יעלה 185 אלף שקל
ליפמוטור C10 פלאג-אין ברמת גימור Design יעלה 190 אלף שקל
עד כה הוצע הליפ C10 ברמת גימור "סטייל" ו"דיזיין", כאשר זו האחרונה לא תוצע עוד, ובשידוך ליחידת ההנעה הבסיסית, רמת הגימור "סטייל" תמשיך להציע לוח מחוונים "10.25 ומסך מולטימדיה "14.6, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, משטח טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, ריפוד עור סינטטי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות למושב הנהג, מערכת שמע עם 12 רמקולים, חישוקי "18 ועוד
גרסת ה-Long Range וה"פרפורמנס" כוללות אבזור הדומה לזה שהוצע בעבר ב"דיזיין" ומוסיפות חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפוד עור סינטטי משודרג, הגה מחומם, תאורת אווירה, חלונות אחוריים כהים, תא מטען חשמלי וחישוקי "20
מערך הבטיחות זהה בין רמות הגימור וכולל מגוון מקיף של מערכות מתקדמות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת כולל התערבות למניעת תאונה, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים, התרעת עייפות והיסח דעת, בלימה בנסיעה לאחור והתרעת שכחת ילדים.
ליפמוטור C10 – מחירון:
ליפמוטור C10 ברמת גימור Style יעלה 170 אלף שקל
ליפמוטור C10 ברמת גימור Long Range יעלה 185 אלף שקל
ליפמוטור C10 ברמת גימור Performance יעלה 210 אלף שקל
ליפמוטור C10 פלאג-אין ברמת גימור Life יעלה 185 אלף שקל
ליפמוטור C10 פלאג-אין ברמת גימור Design יעלה 190 אלף שקל
