צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
הסוללה החדשה הוסיפה עוד כמה קילומטרים לטווח הנסיעה. הספק המנועים נ (צילום: ספורט 5)
הסוללה החדשה הוסיפה עוד כמה קילומטרים לטווח הנסיעה. הספק המנועים נותר זהה | צילום: ספורט 5
במאי השנה הגיע ארצה ה-GV70 המעודכן, כאשר אז גרסת הבנזין הבכירה התחדשה במנוע V6, זאת לצד אותם עדכונים שכללו נגיעות עיצוב חיצוניות, חישוקים חדשים, פנסים אחוריים עם תאורת איתות (בעבר שכנה בפגוש) ותא נוסעים עדכני עם מסך "27 אחוד וזיהוי טביעת אצבע, כאשר מחירו התייקר ב-5,000 ועד 80 אלף שקל. כעת חוזרת להיצע המקומי גרסתו החשמלית שהתחדשה גם בסוללה גדולה יותר ובמחיר כניסה העומד על 550 אלף שקל, המהווה התייקרות של 55 אלף שקלים. האם יש הבדלים בביצועים ובאבזור?

לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו לאלפי החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!
השינוי מבפנים כמו בבנזין - בעיקר מסך אחוד ענק, זאת לצד כמה עדכוני  (צילום: ספורט 5)
השינוי מבפנים כמו בבנזין - בעיקר מסך אחוד ענק, זאת לצד כמה עדכוני אבזור | צילום: ספורט 5
יחידת הנעה
ג`נסיס GV70 EV המחודש ימשיך להציע צמד מנועים בהספק משולב של 489 כ"ס כשזמן ההאצה ל-100 קמ"ש התארך במעט (+0.2 שנ`) ועומד על 4.4 שניות.

העדכון המשמעותי הוא בסוללה (מסוג ליתיום-יון), שגדלה ב-6.6 קוט"ש ומציגה קיבולת של 84 קוט"ש, בדומה לזו המוצעת כבר ביונדאי איוניק 5 המחודשת. הטווח צמח ב-24 ק"מ ומגיע כעת עד ל-479 ק"מ.

הספקי הטעינה נותרו על כנם – 11 קילוואט AC או 350 קילוואט DC, כך שמ-10% ל-80% תמתינו 19 דקות בלבד. כמו כן ישנן כמה עוצמות לבלימה הרגנרטיבית ואפשרות לנהיגה בדוושה אחת.
מבחוץ השינויים קלים. פגוש, סבכת מטריקס וחישוקים עדכניים (צילום: ספורט 5)
מבחוץ השינויים קלים. פגוש, סבכת מטריקס וחישוקים עדכניים | צילום: ספורט 5
רמות גימור
ג`נסיס GV70 החשמלי יוצע ב-3 רמות גימור. גרסת הכניסה "פרימיום" כוללת ריפוד עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית והגה מתכוונן חשמלית כולל זיכרונות, גג פנורמי נפתח, בקרת אקלים תלת אזורית, מצלמות היקפיות, חניה אוטומטית וחנייה מרחוק, תאורת אווירה, קישוריות אלחוטיות לנייד, מראה מרכזית נגד סנוור, תצוגה עילית צבעונית, משטח טעינה אלחוטית, תא מטען חשמלי, מערכת שמע עם 8 רמקולים, שמשות אקוסטיות, דיפון פנימי אלומיניום, מתלים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש וחישוקי "19.

רמת הגימור "לאקשרי" מוסיפה מערכת עיסוי, חימום ואוורור במושבים הקדמיים, זיכרונות למושב נוסע, מערכת להפחתת רעש בתא הנוסעים ןמערכת שמע משודרגת "בנג & אולפסן" עם 15 רמקולים.

רמת הגימור הבכירה "אולטימייט" כוללת גם דיפון תקרה מזמש, עור נאפה, מראה מרכזית דיגיטלית, דיפון פנימי משודרג עם תאורת "שביל החלב" הבוקעת מהדיפונים, וילונות אינטגרליים וחימום למושבים בשורה השנייה, קונסולה מרכזית עם תאורת UV לחיטוי וחישוקי "20 (טווח נסיעה של 462 ק"מ).

בבטיחות אין הבדל בין רמות הגימור ובכולן נמצא מערך מקיף הכולל בין היתר התרעת רכב בשטח מת כולל התערבות למניעת תאונה והצגת ה"שטח המת" בלוח המחוונים, התרעת פתיחת דלת,  התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה, התרעת תחילת תנועה של רכב לפנים, התרעת שכחת ילדים מבוססת חיישן ועוד.

בהשוואה לדגם טרום מתיחת הפנים, זה המחודש כולל תצוגה עילית כבר בגרסת הכניסה, אך מחסיר בה חימום במושבים ורמקול אחד. גרסת ה"לאקשרי" מסתפקת בחישוקי "19 ("20 בעבר), אך כוללת כבר את מערכת העיסוי שהוצעה בעבר רק ב"אולטימייט" ובמקום 14 רמקולים של "לקסיקון" ישנם 15 של B&O.

ג`נסיס GV70 המחודש – מחירון:
ג`נסיס GV70 EV ברמת גימור Premium יעלה 550 אלף שקל
ג`נסיס GV70 EV ברמת גימור Luxury יעלה 580 אלף שקל
ג`נסיס GV70 EV ברמת גימור Ultimate יעלה 610 אלף שקל

ג`נסיס GV70 מנוע 2.5 ל` ברמת גימור Premium יעלה 400 אלף שקל
ג`נסיס GV70 מנוע 2.5 ל` ברמת גימור Luxury יעלה 460 אלף שקל
ג`נסיס GV70 מנוע 3.5 ל` ברמת גימור Sport יעלה 540 שקל