ברבעון הראשון של 2023 הוצג לראשונה האקספנג G6, רכב פנאי חשמלי D-SUV באווירת פרימיום ואילו בתחילת 2025 עבר מתיחת פנים שכללה עדכוני עיצוב חיצוניים (קלים יש לומר, כמו למשל פס תאורת לד רוחבי מלפנים ודיפיוזר אחורי שונה במעט), דשבורד מחודש עם מסך מולטימדיה גדול יותר, טבור הגה עדכני ותאורת אווירה חדשה, זאת לצד סוללה חדשה ובהתאם גם טווחים והספקים מעודכנים. מחיר הכניסה אומנם התייקר ב-3,000 שקל, אך למעשה הוא מציע כעת טווח נסיעה משופר, ואילו בהשוואה לגרסאות ה"לונג ריינג`" וה"פרפורמנס" מדובר למעשה בהזולה של כ-9,000-18,000 שקל. אלו הפרטים שכדאי להכיר על ה-G6 העדכני.
לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו לאלפי החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!
אקספנג G6 המחודש יציע בישראל שתי יחידות הנעה, לעומת שלוש בעבר, כאשר גרסת הסוללה הקטנה לא תוצע עוד והדגם עובר לארכיטקטורת 800 וולט (בסוגריים ההבדלים מהדגם היוצא). גרסת הכניסה Core עם הנעה אחורית תציע הספק של 296 כ"ס (+10 כ"ס) והאצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות (ללא שינוי).
הסוללה הפעם מסוג LFP בקיבולת של 80.8 קוט"ש ((לעומת NCM בקיבולת 91.4 קוט"ש טרום העדכון). טווח הנסיעה עומד על 535 עם חישוקי "18 ק"מ או 525 ק"מ עם חישוקי "20 (פחות 45 ק"מ). טעינה ביתית, 11 קילוואט, אורכת כ-9 שעות ורבע מ-5% ל-100%, וטעינה מהירה בהספק של 451 קילוואט (280 קילוואט בעבר) אורכת 12 דקות מ-10% ל-80% (לעומת 20 דקות). כמו כן לרכב טכנולוגיית V2L.
הגרסה השנייה של ה-G6 היא ה-Core Performance ולה כבר צמד מנועים והנעה כפולה. ההספק עומד על 487 כ"ס (+11 כ"ס) וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.1 שניות (זהה). הסוללה זהה אך בהתאם לביצועים טווח הנסיעה עומד על 510 ק"מ (40 ק"מ פחות מגרסת ה"פרפורמנס" היוצאת).
לעומת הדגם טרום העדכון שהוצע ברמת גימור אחת, הפעם מציעים באקספנג כמה פרטי אבזור שונים. גרסת הכניסה Core כוללת לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ומסך מולטימדיה "15.6 ("14.96 בעבר) כולל קישוריות לנייד ועדכוני OTA, ריפודי עור סינטטי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות, מחוממים ומאווררים, הגה מחומם (כעת עם חיישני מגע), שני משטחי טעינה אלחוטית, מראה מרכזית עם מצלמה (חדש), תאורת אווירה עדכנית, גג פנורמי, תא מטען חשמלי, מערכת שמע עם 18 רמקולים, חישוקי "18 ("20 בעבר) ואילו חימום במושבים האחוריים ירד מהמפרט.
כאופציה תוכלו להוסיף וו גרירה חשמלי וחישוקי "20.
רמת הגימור Core+ מוסיפה לראשונה מערכת עיסוי במושבים הקדמיים וריפוד עור נאפה.
בבטיחות נמצא את מערך הבטיחות המקיף והמוכר של אקספנג שהקנה לדגם ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי Euro NCAP.
אקספנג G6 המחודש - מחירון:
אקספנג G6 הנעה אחורית ברמת גימור Core יעלה 205 אלף שקל
אקספנג G6 הנעה אחורית ברמת גימור Core+ יעלה 210 אלף שקל
אקספנג G6 הנעה כפולה Performance יעלה 240 אלף שקל
אקספנג G6 הנעה כפולה Performance Black Edition יעלה 248 אלף שקל
