צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
יצרנית היוקרה הגרמנית שהביאה לנו את ה-TT אי-שם ב-1998 ולאחריה עוד שני דורות, הציגה דגם קונספט דו-מושבי בסגנון רטרו עתידני שבעיקר מציג את שפת העיצוב הבאה של המותג לצד רמיזה עבה לדור הבא של ה-TT. הדגם יוצג לציבור בתערוכת מינכן הקרובה שתיפתח ב-9.9 ותימשך 4 ימים.

פשטות קיצונית
יש שיקראו לזה מינימליזם, אבל באאודי טוענים, ואולי בצדק, שהכל הפך מסובך מדי ולכן תחת הכותרת "שאיפה לבהירות" הם הציגו את הקונספט C.
העיצוב, כך לפי אאודי, שואל כמה מאפיינים מה-Auto Union Type C, מכונית מרוץ משנת 1936, בעיקר בחזית עם הסבכה המרכזית, שלנו דווקא הזכירה דגמי בוגאטי. בכל מקרה, העיצוב בכללותו פשוט - עיצוב קופה קלאסי, קווים נקיים ולא מתחכמים, חלק אחורי מעודן וכדי בכל זאת לתבל במעט ספורטיביות,  לקונספט C גג טארגה, המשלב בין דגם קופה וקבריולה, ובחלקו האחורי ישנו חירוץ לטובת מבט לאחור, או אולי בכל זאת יש הכנה למנוע אחורי-מרכזי (אנחנו בספק).

מבפנים העיצוב ממשיך בקו המינימליסטי אך כזה מודרני ולא מוגזם, עם מסך מגע בגודל "10.4 שגם מתקפל, שמירה על פקדים פיזיים לצד מאפייני עיצוב תעשייתיים משהו.

ומה לגבי יחידת הנעה?
אאודי יכלה לספר שיש לקונספט C הספק של 1,000 כ"ס וטעינה מהירה מ-20% ל-80% ב-5 דקות, אבל גם כאן בחרו באאודי בפשטות קיצונית ולא מסרו ולו פרט טכני אחד.

מה שכן דווח הוא שמ-2026 אאודי תחל לייצר דגם כניסה חשמלי חדש שיתברג מן הסתם מתחת ל-Q4 e-tron שיושב כיום על המשבצת הזו מבין דגמי אאודי החשמליים. ומהעבר השני, באותה שנה אאודי גם תחל את השתתפותה במרוצי הפורמולה 1.

ועקיצה קטנה לסיום - יגואר, שומעת? ככה מעדכנים תדמית.