הטאישאן, שבתמונות הטיזר הראשונות נראה עדיין תחת מעטה הסוואה ייחודי משהו, מרשים קודם כל בממדיו – עם אורך של כ-5.3 מטרים ובסיס גלגלים עצום של 3.1 מטרים, הוא צפוי להציע מרווח פנים נדיב במיוחד.
העיצוב החיצוני שומר על קו מזוהה עם דגמי המותג האחרים, כמו ה-Free וה-Dream, אך מציג חזית אגרסיבית יותר, יחידות תאורה צרות ופס תאורה אחורי הנמתח לרוחב הרכב, כיאה לטרנד העכשווי.
בנוסף, הטאישאן מבוסס על פלטפורמת "Tianyuan" החדשה של החברה, הכוללת ארכיטקטורת 800 וולט. טכנולוגיה זו, המוכרת מרכבי יוקרה כמו פורשה טייקן ויונדאי איוניק 5, מאפשרת טעינה אולטרה-מהירה שתקצר משמעותית את זמני העצירה בעמדות ציבוריות.
וויה טרם חשפה את המפרט המלא, אך ההערכות הן שהטאישאן יוצע בגרסה חשמלית טהורה (BEV) וגרסת פלאג-אין הייבריד (PHEV). הדגם החשמלי צפוי לכלול שני מנועים בהספק משולב של כ-500 קילוואט (כ-670 כוחות סוס), הנעה כפולה, ותאוצה מעמידה למאה קמ"ש בפחות מ-4 שניות. סוללה גדולה צפויה לספק טווח נסיעה מוצהר של כ-700 ק"מ (בתקן CLTC הסיני).
השקתו של הטאישאן מסמנת את כוונתה של וויה להתחרות ראש בראש בשחקניות היוקרה המבוססות מגרמניה, מארצות הברית וכמובן גם מבית. עם שילוב של גודל, טכנולוגיה מתקדמת וביצועים מרשימים, הוא ללא ספק יהיה שחקן מסקרן במיוחד בזירת רכבי הפנאי החשמליים הגדולים, במידה ויחליט/יוכל היבואן המקומי, דלק מוטורס, לייבאו לישראל.
השקתו של הטאישאן מסמנת את כוונתה של וויה להתחרות ראש בראש בשחקניות היוקרה המבוססות מגרמניה, מארצות הברית וכמובן גם מבית. עם שילוב של גודל, טכנולוגיה מתקדמת וביצועים מרשימים, הוא ללא ספק יהיה שחקן מסקרן במיוחד בזירת רכבי הפנאי החשמליים הגדולים, במידה ויחליט/יוכל היבואן המקומי, דלק מוטורס, לייבאו לישראל.
