תמונות תא נוסעים לא פורסמו, אך ניתן להניח שהיא תשאל מאפיינים ואבזור מה-B10, כמו למשל מסך המולטימדיה בגודל "14.6 בעל מעבד Snapdragon 8155 וכן עדכוני OTA, לצד לוח מחוונים דיגיטלי "8.8
בעת חשיפת הדגם נמסר שה-B10 תצויד בשני מארזי סוללה בדומה ל-B10. האחד בקיבולת 56.2 קוט"ש עם טווח נסיעה של כ-360 ק"מ, לצד גרסת טווח מוגדל עם סוללת 67.1 קוט"ש וטווח נסיעה של כ-430 ק"מ, ולה יכולת טעינה מהירה בהספק של 168 קילוואט וטעינה מ-30% ל-80% אורכת פחות מ-20 דקות.
באופן מפתיע, ולמרות השימוש באותה פלטפורמת Leap 3.5 המשמשת את ה-B10, המנוע אומנם זהה ובהספק של 218 כ"ס, אך באתר ליפמוטור ציינו שני פרטים מעניינים - הנעה אחורית וחלוקת משקל 50:50. בשלב זה כאמור הפרטים ראשוניים בלבד והיצרנית תעדכן לקראת תחילת השיווק האירופאי.
בעת חשיפת הדגם נמסר שה-B10 תצויד בשני מארזי סוללה בדומה ל-B10. האחד בקיבולת 56.2 קוט"ש עם טווח נסיעה של כ-360 ק"מ, לצד גרסת טווח מוגדל עם סוללת 67.1 קוט"ש וטווח נסיעה של כ-430 ק"מ, ולה יכולת טעינה מהירה בהספק של 168 קילוואט וטעינה מ-30% ל-80% אורכת פחות מ-20 דקות.
באופן מפתיע, ולמרות השימוש באותה פלטפורמת Leap 3.5 המשמשת את ה-B10, המנוע אומנם זהה ובהספק של 218 כ"ס, אך באתר ליפמוטור ציינו שני פרטים מעניינים - הנעה אחורית וחלוקת משקל 50:50. בשלב זה כאמור הפרטים ראשוניים בלבד והיצרנית תעדכן לקראת תחילת השיווק האירופאי.
