צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)
צילום: יצרן | צילום: ספורט 5
sportFive1359475 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
טויוטה החלה לשווק בשוק התאילנדי את הקורולה קרוס בגרסתו המעודכנת כשלוש וחצי שנים מאז הוצג. העדכון נוגע לעיצוב החיצוני בלבד, בעוד יחידות ההנעה ועיצוב הפנים נותרו זהים. נזכיר כי הקורולה קרוס בגרסתו היפנית שונה במעט מזה המוכר לנו בישראל, צפון אמריקה או התאילנדי ששמרו על מראה דומה בין השווקים.
sportFive1359476 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

השינוי הבולט בקורולה קרוס המחודש נמצא בחזית. הסבכה הקדמית הפכה כמעט אטומה ובחלקה המרכזי פתחים בסגנון "חלת דבש", חלקו העליון של הפגוש קיבל עיצוב חדש והדגשה לכונסי האוויר המדומים ואילו חלקו התחתון נותר דומה ובעוד הפנסים שמרו על צורתם, הם קיבלו חתימת תאורה חדשה. השינוי מאחור קל עוד יותר וכולל ספוילר חדש, חתימת תאורה חדשה לפנסים ועדכון עיצובי קל לאזור מחזירי האור בקצות הפגוש.

בתא הנוסעים לא נמצא כל שינוי עיצובי או אחר, ובדומה למפרט הישראלי ישנו לוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) ומסך המולטימדיה ("10.5) עם קישוריות אלחוטיות לנייד, תאורת אווירה ומערך הבטיחות Toyota Safety Sense 3.0 המקיף למדי.

sportFive1359477 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
על פי המפרט התאילנדי, הקורולה קרוס המחודש יוצע בשוק זה עם יחידת ההנעה ההיברידית בעלת מנוע 1.8 ליטר והספק משולב של 122 כ"ס ובנוסף גם בגרסה מוזלת יותר בעלת מנוע 1.8 ליטר רגיל והספק של 140 כ"ס. ניתן להניח כמובן שאלינו הוא יגיע עם יחידת ההנעה המוכרת, היברידית בנפח 1.8 ליטר והספק של 140 כ"ס, כאשר כל יחידות ההנעה משודכות לתיבה רציפה.